Sana rüzgâr saklıyorum avuçlarımda Yangınına su Hasretine serinlik olsun Dudağındaki gülüşe Nefesinin gül kokusunca Benim oluşuna Uçuk kaçık Deli dolu Ben sana aslında yaşamak saklıyorum…
Sana yıldızlar biriktiriyorum dudaklarımda Gecenin kirli pusu Işığın kirli sarısı sana kalsın Her ışıkta bir doğum sancısı Yüreğinde bana kurduğun pusu Aşka karanlık olsun Sır düşen öpüşe Zamanın en coşkusuna Salkım saçak Kucak kucak Ben sana aslında yaşamak saklıyorum…
Sana hasret biriktiriyorum kollarımda Sensin bengisu Yorgunluğuma tadımlık olsun Gül dudakların Yürekten yüreğe çılgın her düşe Gözlerinin o ceylan karasına Gizli saklı Yasak günah Hiç bırakmayacağım ellerine Varlığına Seveceğin kadar sevileceğin gerçeğinde Ben sana seni biriktiriyorum…
Geleceksen eğer Hoş geleceksin yüreğime Ben sana aslında sevda biriktiriyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Al Senin Olsun...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Al Senin Olsun...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sürpriz hediyelerle dolu şiiriniz tek kelime ile harika...
sana topladığım sana serpiştirdiğim ömrümden verdiklerim gibi vermeye devam edeceklerimin ardından bir de yenileri yetişiyor bitiremediklerimin... diyesim geldi benden kabul buyurursanız.Saygılar...
Nazım Hikmet'in dizeleri geldi aklıma.. Paylaşmak isterim izninizle.. 'yani, öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile, meselâ, zeytin dikeceksin, hem de öyle çocuklara falan kalır diye değil, ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için, yaşamak, yani ağır bastığından.' der... Ve der ki 'Şiir'; yaşamak kadar açtım sana yüreğimi. Gel hadi yaşam, gel yaşamak, al yüreğimi.. Bak koyuverdim ellerine, al senin olsun yüreğim, yaşam/ak kadar senin olsun al işte, gel yüreğime hadi yaşam/ak gibi gel, geleceksen öyle gel, gel ki hoşluk getir, hoşluk bulsun yüreğim ve yüreğimde sakladıklarım...! Çok yaraşmış uğur böceği de:)) Keyifle okudum 'Şiir'inizi.. Saygı ve sevgilerimle...
Sana hasret biriktiriyorum kollarımda Sensin bengisu Yorgunluğuma tadımlık olsun Gül dudakların Yürekten yüreğe çılgın her düşe Gözlerinin o ceylan karasına Gizli saklı Yasak günah Hiç bırakmayacağım ellerine Varlığına Seveceğin kadar sevileceğin gerçeğinde Ben sana seni biriktiriyorum…
Geleceksen eğer Hoş geleceksin yüreğime Ben sana aslında sevda biriktiriyorum
Al senin olsun yüreğimde sakladıklarım…
Yüreğinizesağlık Üstadım,mükemmel bir şiir,her zaman olduğu gibi,selam ve dua ile,ne güzel sevda biriktirmek..
Sana rüzgâr saklıyorum avuçlarımda Yangınına su Hasretine serinlik olsun Dudağındaki gülüşe Nefesinin gül kokusunca Benim oluşuna Uçuk kaçık Deli dolu Ben sana aslında yaşamak saklıyorum…
Sana yıldızlar biriktiriyorum dudaklarımda Gecenin kirli pusu Işığın kirli sarısı sana kalsın Her ışıkta bir doğum sancısı Yüreğinde bana kurduğun pusu Aşka karanlık olsun Sır düşen öpüşe Zamanın en coşkusuna Salkım saçak Kucak kucak Ben sana aslında yaşamak saklıyorum… KUTLARIM GÜZEL OLMÜŞ ELLERIN VAR OLSUN MUTLU KALIN SEVGİYLE
keşke içimizde biriktirdiklerimiz hep böylesine güzel şeyler olsaydı bazen acıları hüzünleri ayrılıkları biriktiriyoruz bazende öylesine sevgisizlikler dolduruyor ki yüreklerimizi..... sizin biriktirdikleriniz çok çok güzel şairim ben aldım alacağımı... selam ve dua ile....
Sana rüzgâr saklıyorum avuçlarımda Yangınına su Hasretine serinlik olsun Dudağındaki gülüşe Nefesinin gül kokusunca Benim oluşuna Uçuk kaçık Deli dolu Ben sana aslında yaşamak saklıyorum…
eyvallah ağa can ben de diyorum ki bu rüzgar nereye gitti meğer sen saklamışsın)) güzel bir şiirdi ağa can selam ve dua ile
Sana rüzgâr saklıyorum avuçlarımda Yangınına su Hasretine serinlik olsun Dudağındaki gülüşe Nefesinin gül kokusunca Benim oluşuna Uçuk kaçık Deli dolu Ben sana aslında yaşamak saklıyorum…
deyerli üstad karanlık sayfaya beyaz düşleri inci gibi sıralamışsın selamlar saygılar
Sana hasret biriktiriyorum kollarımda Sensin bengisu Yorgunluğuma tadımlık olsun Gül dudakların Yürekten yüreğe çılgın her düşe Gözlerinin o ceylan karasına Gizli saklı Yasak günah Hiç bırakmayacağım ellerine Varlığına Seveceğin kadar sevileceğin gerçeğinde Ben sana seni biriktiriyorum…
Geleceksen eğer Hoş geleceksin yüreğime Ben sana aslında sevda biriktiriyorum
Al senin olsun yüreğimde sakladıklarım…
Üstad yüreğine sağlık muhteşem bir eserinizi okudum.Usta kalemi saygıyla selamlıyorum selamlarımla.
Sizlerle yeniden birlikte olmak çok güzel değerli üstadım, ayrıca beni hiç yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim, yine her zaman ki tadında güzel dizeler okudum sayfanızda, sevgi ve saygılarımla...
"Su ne kadar önemlidir ki aktığı sürece…ışık ne kadar önemlidir ki yandığı sürece…insan ne kadar önemlidir ki yanındayken… “özlem…”
Nasıl anlatılır ki! hangi harfi-hangi kelimeyle… , …hangi cümleyi-hangi paragrafla birleştirip anlatmalı… , … kimi zaman çöl gündüzleri kadar sıcak ve gergin, kimi zaman çöl geceleri kadar ıssız ve serin değil mi… …özlem… ocak beyazı-şubat ayazı… …özlem… mart çamuru-nisan yağmuru… …özlem… mayıs güneşi-haziran ateşi… …özlem… temmuz yangını-ağustos kızgını… …özlem… eylül hüznü-ekim sürgünü… …özlem… kasım soğuğu-aralık buzluğu…
…özlem…özlem…özlem… bazen çok, bazen az ama hep var Ben sana hasretler biriktirdim başucumda, Karanlık gecelerde aydınlık düşler biriktirdim Ve kimsesizliğimin akşamlarında Sana hasret türküleri biriktirdim… Ben sana eskiden kalan Ama hiç eskimeyen Bir sevda biriktirdim…"
Seveceğin kadar sevileceğin gerçeğinde Ben sana seni biriktiriyorum…
..
SERBEST DİZELERDE,YÜCE SEVGİ AKMIŞ.. YALIN BİR DİL VE AKICI,ANLAŞILIR.. ÖZGÜN İÇERİK. KUTLUYORUM,GÜZELDİ YİNE.ÖDÜL ALASI...SEVGİ VE SAYGILARIMLA DOST !