(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gölge ve Korku şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gölge ve Korku şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
can dostum harıka çok güzel dizeler okudum... çağlayan yürek sesin daim olsun. .. ..kutlarım... emeğine ve o güzel yüreğine sağlık....... SAYGILARIMLA...SEVGİLERİMLE....selamlar...
Ayrılık ..........................................saplandı ,derim kangren düşüyor .......................................parçalanmış kokusuyla ayaza sabah ...........................................cam/a yaslanmış kör bir bıçak gölgeme........................................değmiş suyun bulanıklığı
Gölgemize söz geciremeyiz.Bir yanimiz vardir o na söz geciremeyiz.o gölge gibidir. Anlamli ve düsündürücü dizeler. Harika dizeler dost.Cok sevdim. TEBRIKLER..
Büyüsün sularda kenara çekil Dili yok nazı yok bir uysal şekil Bütün arzulara gölgeler vekil Beklemek düşüyor sevda gölgeme… ------------------------- Güçlü kaemden akan çok güzel bir sevda şiiriydi akan mısralara. Ellerine sevgi dolu yüreğinize sağlık.
.. HECE TADINDA VE ŞEKLİNDE ŞİİRDE,ÇOK ÇOK ÖZGÜN İÇERİK. DEYİŞLER YALIN AMA ÖZEL... DEĞERLİ KALEM,ÖRNEK ALINASI HER ZAMANKİ GİBİ. SAYGILARIM VE SEVGİLERİMLE !
"Bıraktım gölgemi oynayıp dursun
Kıyımızda serin rüzgârlar essin
Biz kaçalım gölgeler sevişsin
Özlemek düşüyor sevda gölgeme
Büyüsün sularda kenara çekil
Dili yok nazı yok bir uysal şekil
Bütün arzulara gölgeler vekil
Beklemek düşüyor sevda gölgeme…"
güneşin gizinde saklıları doğurur gece katran sancısında.
emeğe saygılar..