(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE YOLCULUĞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE YOLCULUĞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sarıya çalar hüzün, gecenin koyu karanlığında Rengi kaçar düşlerimin, korkarım Göçmen mevsimler gibidir kanatlarım Deli bir rüzgarla sana doğru göçerim Dalları kırık ağaç gibidir umutlarım, Sözcüklerin uçurumunda dibe düşerim…
Uykusu kaçar duyguların, yalnızlığımın koynunda Perdesi inmez gözlerimin, ağlarım Olmasa da hiç göçer mevsimim, serçe gibi uçarım Umutsuz bir şekilde pencerende beklerim Solmuş bir yaprak gibidir umutlarım, Hislerin rüzgarında yola düşerim…
Nice geceler geçecek, nice anılar delecek uykuyu ve ruhu derinlerine sarsan hisler sancılara koyacak böylece ruhu...Nice geceler şair yürek böyle gözler açık dalıp gidecek hülya denizine ve düşte de olsa onu hissetmenin güzelliğini yaşayacak... Çok güzeldi...Tebrikler.
Rengi kaçar düşlerimin, korkarım
Göçmen mevsimler gibidir kanatlarım
Deli bir rüzgarla sana doğru göçerim
Dalları kırık ağaç gibidir umutlarım,
Sözcüklerin uçurumunda dibe düşerim…
Uykusu kaçar duyguların, yalnızlığımın koynunda
Perdesi inmez gözlerimin, ağlarım
Olmasa da hiç göçer mevsimim, serçe gibi uçarım
Umutsuz bir şekilde pencerende beklerim
Solmuş bir yaprak gibidir umutlarım,
Hislerin rüzgarında yola düşerim…
yüreğine sağlık
çok güzel dizeler