(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR ZAMANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR ZAMANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uzanan kelimelerin yankısıyla sebepsiz bir buluşmadır dizelerde yalnız olmadığını anlayarak bir dokunuştur şiir, ___sensizliğe… _____özleme… _______aşka…
_________şiir zamanlarda… .................................................şiirler dokunuş şiirler özlem şiirler hazan yine harika kalemde şiir şiir olmanın tadında.tebrikler Rengin Alacaatlı.
haykıramadığımız sevdamızın tutukluluğunda esrik hayatlarımızın tutsaklığında hislerimizin kağıda yazılabildiği özgürlüğü dökülür saf anlarında sessiz bir seslenişle… uzanan kelimelerin yankısıyla sebepsiz bir buluşmadır dizelerde yalnız olmadığını anlayarak bir dokunuştur şiir, ___sensizliğe… _____özleme… _______aşka…
_________şiir zamanlarda…
Evet şiir bir dokunuştur ki okuduğumuzda o da bize dokunuyor tüm duygusallığı ve zekasıyla
haykıramadığımız sevdamızın tutukluluğunda esrik hayatlarımızın tutsaklığında hislerimizin kağıda yazılabildiği özgürlüğü dökülür saf anlarında sessiz bir seslenişle… uzanan kelimelerin yankısıyla sebepsiz bir buluşmadır dizelerde yalnız olmadığını anlayarak bir dokunuştur şiir, ___sensizliğe… _____özleme… _______aşka…
şiir zamanlarına renk katmışsın aynen kürtçe ismin rengin gibi tebriklerimle...
sebepsiz bir buluşmadır dizelerde
yalnız olmadığını anlayarak
bir dokunuştur şiir,
___sensizliğe…
_____özleme…
_______aşka…
_________şiir zamanlarda…
.................................................şiirler dokunuş şiirler özlem şiirler hazan yine harika kalemde şiir şiir olmanın tadında.tebrikler Rengin Alacaatlı.