Ağlamak bile rahatlatmazken içimi, Nasıl inanayım: “Ağla rahatlarsın” sözlerine… Ben o gözleri gördüm göreli Sade bir aşka tutuldum karmaşa da olsa hayatım…
Yüreğimin kınında gizli sevdam, Kusursuz kıldı seni kızıl çiçeğim Hasreti de sen ile Aşkı da sen ile tattı, yüreğim…
Biraz ıstırap biraz da duygusallığın verdiği kanlı gözyaşları, Şiirimin tadı… İlham dedikleriyse üstadların, Bir izafiyet sadece, Çünkü benim ilhamım: uzaklarda bana tebessüm eden, bir esmer güzeli… Ağlarken dizeler titrer, Senin yokluğunda. Sevdalı yüreğim de, hüznün bağrında biten aşk çalısı ruhum da Feryat eder..!
Omuzlarım üstünde, kalbimin sıkleti Seni unutmak da ne kelime! vazgeçmekse ne mümkün… Ah be kızıl gülüm, Gel de anla beni bir gün…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzün Uçurumunda Yalnız Bir Kalem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzün Uçurumunda Yalnız Bir Kalem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sessizce hareket eden sevdanın büyüklüğünü ölçerken karşıdakini düşünmek anlamsız gelir bazen umut var ya umut işte o hapseder seni ,,,beklersin en güzelini düşün ya sen büyüksün bu aşkta ya da karşındaki ya sen kutsallaşırsın karşılıksız ya da hatasızdır sevgili çünkü izahında var olan kabahatli sensin
umut var ya umut
işte o hapseder seni ,,,beklersin
en güzelini düşün ya sen büyüksün bu aşkta
ya da karşındaki
ya sen kutsallaşırsın karşılıksız
ya da hatasızdır sevgili
çünkü izahında var olan kabahatli sensin
tebriklerimle şair