Resim yapmak geldi içimden İlla ressam olmak mı gerek? Meşale çizmişim, martının yerine Çınarınkine de minare Onlar da öyle poz vermeseydi.
Mesela güneş, hiç dünyaya benziyor mu? Birinde ışık var ateş… Diğerinde hava, su, toprak, can… Can ya can var.
Gökyüzünde; Kanatları alev gibi dağılıyor martıların Kimi ellerini, kimi avuçlarını kaldırmış ağaçların Kimi de secdeye başını dayamış kollarının Türlü türlü… Bense büyük brokolinin altında gölgelenirken Denizin kıyıya vuran dalgalarına, renk uydurmak için değil! Sadece içimden geldiği için Kara kalemimle, kel defterimi süslüyorum.
Ne var yani Kaldırımın yerine kumsalı Serçenin dalına kadını çizdiysem Bu resim benim… Hayalim…
Rengini bulsam gökyüzünün, ev yapardım. Her saniye farklı bir allıkla boyanıyor doğa İyi ki boya kalemlerim yok Gök kuşağının yedi tuvalinde, tüm renklerim yok.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MARTIN SON ŞİİRİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MARTIN SON ŞİİRİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hissiyat ile tepenin birleştiği zirve noktada; everest hükmünde karlı ama bir o kadar da can alıca güneşin o sımsıcak ışığı altında kimilerince donmak kimilerince ısınmak, hayal gibi; hayalperestlikten çıkarak düşünmeye sevk eden oldukça leziz bir çalışma....Tebrikler.....
Rengini bulsam gökyüzünün, ev yapardım. Her saniye farklı bir allıkla boyanıyor doğa İyi ki boya kalemlerim yok Gök kuşağının yedi tuvalinde, tüm renklerim yok.....CAN DOST VAR OL HAYATTA DÜŞÜNCEDE DUYGUDA SENİN İSTEDİĞİNİ YAPARSIN...ÇOK ÇOK ÇOK HARİKA DİZELERDİ KUTLUYORUM...SEVGİLER SUNUYORUM...ESEN KALIN...
okumak
gerek
güzel yazan yüreği
saygımla.