(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EBRULİ BİR GECE!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EBRULİ BİR GECE!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SİYAHGUL38 gelde EBRULİ BİR GECE!!!/bu güzel duygu yüklü satırlardan alıntılar yapıp yorumlar ekleme hiç olurmu ve olur dedim.Kendi kendime...
Susutum-susmak bazen doğruyu söylemektir,mideye her indirileni,tartıp biçmektir.Sevmek kutsaldır,ürkütmek korkaklıktır, Nice yiğitler vardır,sözleri senettir,bilirler can bedende emanettir.Ruh yordamıyla açılır paslı olsada ZİNCİRLER,ancak istenecek kapıyı şaşırmasa düşünenler.... Elinize yüreğinize sağlık olsun.Saygılar sevgiler bizden olsun değerli Ablacığım....
" Bu garip Nimet’in hali nolacak.." DİYORSUNUZ YA ,ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTEYİM Kİ; SİZE HİÇ BİR ŞEY OLMAYACAK..ÇÜNKÜ SİZ OLAYIN FARKINDASINIZVE ZATEN HAYATI VE O TÜR LEŞ KARGALARINI BİLYORSUNUZ.. DOLAYSIYLA BİLİNÇLİ BİR DURUŞ..AMA ŞU ALDIĞIM DİZELER ÇOK DAHA ETKİLEDİ BENİ..YAŞANMIŞLIK İÇİNDE YAŞANACAKLARA MESAJDI..SİZİ VE KALEMİNİZİ KUTLUYORUM..
Ebruli bir gece...grinin belkide en koyu tonu Artık sevdalar hep düzmece Ete üşüşen sinekler gibi Salyalı bakışlarla Titrek aşağılayıcı ses tonuyla Aşkın sevginin kutsal mabedinde Kirlilik kokuyor,pis nefesler de Gebe kalıyor ihanetlere gece Sabahına feryat figan iç çekmeler...
Hikmet pınarı olan dudakları Şarap kadehi yapıp yudumlayan Yudumladıkça sarhoşluğa yenik düşen Kimi zaman vahşileşen bir vampir gibi Kan emici can emici sahte yiğitler
Giyinmeye mi vakti olmadı para mı yetmedi bilinmez Yarı çıplak vücudlar Tahrik etmek istercesine boyalı şuh bakışlar Davetkar sözler nameler
Dünyayı zehri zıkkım eder anasına babasına Ahiret zaten ateşten kudurmakta
Nefisler zülümkâr, etmeyin eylemeyin ağalar Bu dünya eylence zevk-ü sefa yeri değil Cennette zira butün arzulananlar Uyku dersen kabirde bekle kıyamete kadar Boşuna mı halifesi oldun yeryüzünün Aklını kullan melekler seninle gurur duysun Şiirler şarkılar makaleler öyküler Hayrı yazmadıkça yüreklere inmedikçe Neye yarar sayfalar dolusu yazmışım karalamışım Siz deyin a dostlar siz deyin Bu garip Nimet’in hali nolacak Nefis çelik zincirini geçirmiş boynuma Şeytan da yardakçı çekiştirip durmakta Eyvahhh ki ne eyvahhh ...
ŞİİRİNİZ MUHTEŞEMDİ MANZARA DERSENİZ VALLA BAKTIKÇA HAYAL ALEMİNE KAPILIVERİYOR İNSAN YAZAN YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN EMEĞİNİZE SAĞLIK SEVGİLERİMLE
ağla yüreğim tarafından 3/25/2010 1:14:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
ilginçtirki gerçekten benzerlikler var şiirlerden anlaşılıyor,,, yüreğinize sağlık tebriklerim bu güzel imgeleri yerli yerinde hüzünlü karanlık şiire...
Susutum-susmak bazen doğruyu söylemektir,mideye her indirileni,tartıp biçmektir.Sevmek kutsaldır,ürkütmek korkaklıktır,
Nice yiğitler vardır,sözleri senettir,bilirler can bedende emanettir.Ruh yordamıyla açılır paslı olsada ZİNCİRLER,ancak istenecek kapıyı şaşırmasa düşünenler....
Elinize yüreğinize sağlık olsun.Saygılar sevgiler bizden olsun değerli Ablacığım....