(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
masaya yatırmak... bizim marifetimiz evet, sorun varsa yatırılmalı masaya ki ortaya konulmalı, gizlemelimiydi yoksa, gizli saklı irin haline mi getirseydik... bilmem... ustalık hangisinde, ayak üstü sorunları delirtmek mi gecenin ortasında uykusuzluk nöbetlerinde... hangisinde marifet karıştı aklım yine, sussam, başımı dik tutsam hep öyle zaten de, sorun varsa gözlerimi kaçırsam, bilmese kimse... yok bilsemiydi acaba.. yok yok ben çıkamadım bu işin içinden, sonra bir daha aklımın masasına yatırayım bu karmaşamı.. benimdir sorun aslında... kime ne..
yüreğine sağlık Çınar Hocam, aklımı karıştırma bir kaç mısra, şiir dediğin böyle olmalı zaten, durup derinliğinde kaybolmalı insan... tebrikler.
çok doğru. türkiyem nereye gidiyor adlı şiirimin bir bölümünde bahsettiğim gibi masa başından kalkılıp yerinde incelense sorunlar, bunlar olmayacak. tebrikler. ........duyarlı yüreğinize.
Yıllarca; Her sorunu masaya yatırmayı marifet bellemişiz. Masa başında, boş sözler,bomboş gözlerle, .........................kendiliğinden kalkacağını ümit ederek. Bunca zaman; Yan gelip yatmasını öğretmişiz. Yazık, en sonunda sorunları da kendimize benzetmişiz..
Ok vurmuş hedefi...
Söz de bizi...
Tebrik çok sevgide...
Ayna misali dizeler....