(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
10-12 yaşlarındaydım.Malatyadan İstanbul'a annemin tedavisi için gelmiştik. Akrabalarımızdan birinde konakladık annem hastaneye yattı biz babamla gidip geliyorduk. Ertesi günü "Anneler Günü" idi.Anneme birşeyler almak istedim ama param yoktu. Babamın bir avcı yeleği vardı babasından kalan onu eskiciye verdim karşılığında anneme bir çamaşır sepeti aldım. Babam içinde bulunduğumuz zor günler hatırına sesini çıkarmamıştı..Şimdi arada bir sesini duyduğumda o günü hatırlarım. Satırlarınızda haklılık payı yok değil ama sevgi adam gibi bir sevgi ise kolay kolay atılamaz.Yinede yüreğimizin bir köşesinde yerini korur diyorum.Eskitilip atılanlara sevgi denmez ki Üstadım.Onlar ancak isanlarıın açlıklarını karşılayacak küçük duygulardır.Asıl sevgiye donunmaya korkarsınız değil atmak. Şiiriniz her zamanki kalite ve lezzetini koruyor. Yüreğinize sağlık.
Sevgi ve Selamlarımla.
insafca tarafından 6/14/2007 11:48:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
insafca tarafından 6/15/2007 7:52:13 PM zamanında düzenlenmiştir.