(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...hevesi kursağında kalan serçe sürdü acıların izini ömrüne mühürlenen hüzünlere yabancı bir yüze bakar gibi bakakaldı öylece...
Harika bir şiir okudum kaleminizden. Kelimeler özenle seçilmiş ve yerleştirilmiş yerli yerince. Bir kelimeyi yerinden oynatsan yıkılacakmış gibi, öylesine sağlam ve anlatımı harikulade. Kutlarım şairem.
Bazen de boğar o ihtilaller iç seslerini. Erteleme üstadem, bırak darbeyi vursun iç seslerin belki huzur ondan sonradır. Kaldı ki her darbe illede başarılı olacakda değildir.O zaman dinlersin sesleri.
Neden hep yağmurdadır zamansız vedalar? Görünmeden sessizce çekip gitmek için herhalde.
ıssız bir tepeden gelen mermer sesi ne hazin ürpertir ruhunu servi iniltisi uzaklaşan bir meleğin kanat sesi kaybolurken ayrılıktan sökülen sözleri yalnızlığın üstüne örtersin!.......yürek coşmuş kutluyorum...esen kalın...
yitirilmiş suretin koordinatlarını çizerken kirlenir ellerim alışırım karanlığına lal gecelerin o yüzden hangi cepheden bakarsan bak esmerdir yalnızlığın profili-
ıssız bir tepeden gelen mermer sesi ne hazin ürpertir ruhunu servi iniltisi uzaklaşan bir meleğin kanat sesi kaybolurken ayrılıktan sökülen sözleri yalnızlığın üstüne örtersin!
Güzel dizelerdi ,hissettiren tebrikler arkadaşım.sevgiler selamlar.
şiire ses...
kutlarım yüreğini Aslı
sevgiyle hep