(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
o yağmurda o fırtınada mihmandarsız düştüm yollara yalnızlık ısırgan kanımda ayaklar altına aldım gururumu ufuktaki tuvali aşk moruna boyadım kendimi unuttum bir seni unutamadım!
== Beğenerek ve severek okudum..Tebrik ediyorum Yüreğiniz var olsun Şaire.. selam ve sevgilerimle.. nevzat uçar..))
sevgili Aslı şiirlerini seviyorum çünkü senin gibi güçlüler sağlamlar ben böyle yaparım, temelini sağlam tutarım binamın der gibi edebiyata yakışır şekilde bir dil, bir şair, bin şiir en temizinden sadesinden bocalamadan
mihmandarsız kalmak bu yolda, hepimizin şanssızlığı öğretilmedi zira "hayatın hep uzun hüzünlerden ibaret olduğu"
kim bilir öğretilseydi değişen neler olurdu... yine de seviyoruz bu savunmasız halimizi sanırım kalkan olamadık hiç bir derde sürüklüyor ayaklarımız bir bilinmeyene..
...
hoştu bölümler, akmış şiir.... tebrik ve sevgilerle...
İnsan ruhu inişli çıkışlıdır,bazen o hale gelir ki bomboş hissedersin. Trak hali gelir,ne ismini,ne cismini hatırlarsın. İşte o anlarda yapılan hiçbirşey mübalağa değildir.Bunu yaşayan anlar. Birgün Nasrettin hoca eşekten düşmüş,doktor çağıralım demişler.hayır demiş,nasrettin hoca´;bana eşekten düşen başka birisini getirin,beni ancak o anlar.diye cevap vermiş Kaldı ki aşkta ve savaşta herşey mübahtır Yorumunuz için teşekkürler...
haykırışımı duyan ırmak şaşkın ne yana gideceğini bilmiyor zordu iki arada bir derde kalmak ayaklanan günahım yaktı damarlarımı hüzün sularıyla yıkanıp arındım!
-VI- o yağmurda o fırtınada mihmandarsız düştüm yollara yalnızlık ısırgan kanımda ayaklar altına aldım gururumu ufuktaki tuvali aşk moruna boyadım kendimi unuttum bir seni unutamadım!
Çok güzel dizelerdi kutlarım Aslı hanım,sevgiler selamlar.
mihmandarsız düştüm yollara
yalnızlık ısırgan kanımda
ayaklar altına aldım gururumu
ufuktaki tuvali aşk moruna boyadım
kendimi unuttum
bir seni unutamadım!
== Beğenerek ve severek okudum..Tebrik ediyorum Yüreğiniz var olsun Şaire.. selam ve sevgilerimle.. nevzat uçar..))