beklıyorum yıllardır bır eşiğin önünde ya bır ses ya da bir ayak izi mor nakışlı kapılar arkasında aç ve susuz ...
kırpmadan gözümü son bır umutla hoş bir sessizlik içinde titreyen eller yalnızlık değil bu garip bir eda..
sonra sesimi kemiren bir uğultu saklanacak kuytu bir köşe.. can çekişmekte kibirli yüzler dilini yutmakta sağır adımlar bir sır düğümü üflemesi ve yeniden hayat...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIR DÜĞÜMÜ.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIR DÜĞÜMÜ.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sonra sesimi kemiren bir uğultu saklanacak kuytu bir köşe.. can çekişmekte kibirli yüzler dilini yutmakta sağır adımlar bir sır düğümü üflemesi ve yeniden hayat...
son bölümdeki cümleler çok etkileceyici..tebrik ederim..çok ustaca...
BAZEN DÜĞÜMLER AÇILMAYACAKMIŞ GİBİ GELİR...HER ŞEY BİTTİ DENİLDİĞİNDE.. AKSİNE YENİ BAŞLANGIÇLARA ATILMIŞ OLAN DÜĞÜM ASLINDA ÇÖZÜLMÜŞ OLANDIR...DÜĞÜM ÇÖZME İŞİNİ ELLER DEĞİL, GÖNÜLLER İ AŞK İLE SIZLAYAN YÜREKLER YAPAR..TÜM DÜĞÜMLERİN VE SIRLARIN ÇÖZÜMÜ GÖNÜLDE BAŞLAR VE YİNE GÖNÜLDE SON BULUR AMA İLLAKİ ÇÖZÜLÜR...
saklanacak kuytu bir köşe..
can çekişmekte kibirli yüzler
dilini yutmakta sağır adımlar
bir sır düğümü üflemesi
ve yeniden hayat...
son bölümdeki cümleler çok etkileceyici..tebrik ederim..çok ustaca...