Çekiliyor önümden gölgeler , Tanıdık bir yüzün peşinde yürüyor ayaklarım Elleriyle güneşe uzanan kadınlar görüyorum Veda eder gibi kelimeler dökülüyor dudaklarından Sokulduğum bedenler ,dokunduğum gözler Sitem edercesine yürüyor ardımdan…/ ….. Suyun azizliğinde gizlidir dökülen yaşlar Susmak kadar susamakta yanmaktır Beni bir el yoğurmuş yağmurlar altında Belki yarım kalan şiirler okurum Araf’ta…/ …… Kafeste öten kuşun hülyası ve secdedeki dua Boğazımı çatlatan sızı,yüreğimi üşüten çiledeki sır Ruhumu çepeçevre sarmalayan bir yer var, Hangi alemin hakikatı bunlar…? ….. Yüreğime yakın olsaydı bir güzel Nimet içinde nimet sayardım Şayet saklayabilseydi avuçlarında güzelliğini Dua ustunde duam sayardım…/ .. Rüyalarımı saran bu gözler de kimin ? Ayaklarıma kadar uzanan eller kuş tüyü kadar hafif, Ben hala şairim ,sırtıma vuran bu çığlıklar da kimin ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN HALA ŞAİRİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN HALA ŞAİRİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam
Saygı Sevgi Ve Dua İle...