(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne güzel yazdınız.Düşlerimize kimse müdahale edemez değil mi hocam? istediğimiz gibi şekillendiririz onları, Keşke umudumuz düşlerimiz olmasaydı... yazanyüreğinize sağlık... düşlerinizle sevgiyle kalın...
''Yıllardır, gerçek hayatta aradım mutluluğu. Umutla,sabırla.. Bir türlü bulamadım. Artık düşlerimde arayacağım. Hem orada, Sabıra da,umuta da gerek yok..''
Güzel dizelerinizden dolayı sizleri kutluyorum.RABATLI
Yıllardır, gerçek hayatta aradım mutluluğu. Umutla,sabırla.. Bir türlü bulamadım. Artık düşlerimde arayacağım. Hem orada, Sabıra da,umuta da gerek yok..
Sayı Göle önce çok hoş cümleler ile kurulu çok güzel şiiriniz ile sizi kutlar sevinçler dilerim. Yaşıyoruz ya her şey umut........................... Rüyalar da umut..................... Rüyanızda hiç tanımadığınız yüzünü hiç görmediğiniz birini görebilirsiniz,sonra onu bir de gerçek hayatta kader karşınıza çıkarabilir.Neler olacaktır Allah bilir. Selam ve saygılarımla .
Yıllardır, gerçek hayatta aradım mutluluğu. Umutla,sabırla.. Bir türlü bulamadım. Artık düşlerimde arayacağım. Hem orada, Sabıra da,umuta da gerek yok..
Gerçek hayatta vaz geçebilirsin sabırdan da umuttan da... Ama düşler... İşte orada canın yanar, haykırırsın hem sabra, hem de umuda delicesine, avaz avaz suskunluğunla. Sevgimle abim.
Ama her düşte de umut ve sabır vardır. Yoksa ne anlamı kalacak, güzelliklerin. Umut yoksa, başka şeyde yoktur bence. Yi nedüşndüren kısacık ama dopdolu sözler. Sevgimle...
doğrudur, düşlerin karnı toktur, maddi-manevi beklentilerden, muhtaçlıklardan sıyrıktır düşler, istediğini istediği gibi, istediği kadar verir insana... ellerinize sağlık.
insan ancak isteyebileceği kadar düş kurar şu kısacık hayatta...düşler gerçekte istenenlerin bilinç altına yerleşmiş şeklidir... burada tam olarak bundan bahsetmiyorsunuz siz aslında ne demek istediğinizi çok iyi anlıyorum da anlatmaya kelimeler yetmez... yüreğinize sağlık...
Bence orada da da var... Beni yine düşünmeye sevk eden mısralardı. Ve düşündüm... Neden düşleriz diye. Gerçek olsun diye bir parça umut eğer o umudu yakalayabilirsek düş de olsa bir parça da sabra yine ihtiyaç yok mu?.. Yoksa düşlerimiz de terk etmez mi bizi?.. Ama şiirde vermek istediğin şekilde de düşündüm...
Hayata dair olmayan yani asla hayata geçiremeyeceğimiz düşlerimiz vardır, belki de onlardan söz ettin. Hani hep deriz ya adına ve nereye gittiğine bakmadan bir otobüse binmek... Gitmek gitmek gitmek... Bir hamakta yaşamak, saklanmak ve bütün sorumluluklardan arınmak... İşte böylesi düşler için umuda sabra gerek yok, haklısın... off yani... Sabah sabah nerden çıktın:))))
Çok güzeldi, şiirin başarısı bunca düşündürmesi ve umuda ve sabra gerek olmayan düşler kurdurmasıydı...
Bir hamakta yaşanır mı ki?.. ömür boyu requiem ve binlerce roman...:))))
Sevgili Çınar hoca, yüreğinize sağlık..az laf çok iş budur...orada ne acılarla kararmış sabır odaları var ne limanda son yolcusunu bekleyen vapur...orada sadece sen ve hayal gücün var..tekrar tebrikler..saygı ve sevgilerimle..Bülent Işıkçı
Hem orada,
Sabıra da,umuta da gerek yok..
düşler...düşler.... insnı alıp istediği yeri götürürler....
hep sevgiyle...