Özgür olmak uçuşan kelebek kanadıysa Bir haftada her şeyi yaşamak inadıysa Yarının meçhullüğü ölümün ilk adıysa Ömrün aşk saatini kurmayı bilir misin?
Gece sessizliliğiyle çok şey anlatır ama Duymayı bilmeyene söylenen söz muamma Bir gün kalp mabedinin dört yanı olsa yama “Neden” Diye kendine sormayı bilir misin?
Gülün meftunu olan bülbülün sitemine Gözlerine basılan ateşten hâtemine Onsuz sonra bilmeyen sinenin matemine Kininden arınarak varmayı bilir misin?
Bilir misin, su olup denizde yatışmayı Manevi bir boyutta ruhani katışmayı An gelip iç sesinle dışında atışmayı Güzel olup çirkini sarmayı bilir misin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kör Nokta şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kör Nokta şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir soruyla başlayınca, bu bir soruyla biter diye aklımdan geçmişti, ve öyle de oldu. Sorular seklinde cevaplar sundunuz ve yazma isteğimi nerdeyse geri çağırdınız. Farklı stiller deniyorsunuz bu da ilgimi çekmişti.Sevgilerle..
Özgür olmak uçuşan kelebek kanadıysa Bir haftada her şeyi yaşamak inadıysa Yarının meçhullüğü ölümün ilk adıysa Ömrün aşk saatini kurmayı bilir misin? ........ ne güzel sorularla işlenmiş..tebrik ederim şairimi..esen kalın
bunun adı bakıp da görmek değil. bakıpta hissetmek kör nokta; kişinin maneviyatına göre kararıyor ya da saydamlaşıyor.
siz beni hece ile barıştıracaksınız..o kadar farklı ki pek çoğundan ; değişik bir konu ve ilk 7 den sonra sonra verilmeyen o sıkıcı kocaman ES olmadan , işte bu ! dedirtiyor bana. dikkatim dağılmadığı için ve konuda bildik hece şiiri konusu olmadığınan okuyorum
kuru böcekle geçiştirilmesi şiir adına hoş bir durum değil. ne hikmetse 7 yıl önce kaleme alınan durak hatalı şiirlerin örnek gösterilmesi şairinin değil, o şiiri gözler önüne seren tecrübesiz kişilerin ayıbıdır diye düşünüyorum.
kusursuz şiirlerin gönüllerde yer etmesi- bence- beceriksiz kişiler tarafından ödüllendirilmesinden kat kat iyidir başkası ne düşünürse düşünsün umurumda değil...
heceden soğutma kampanyasına ortak olmak, edebiyata ve şiire hizmet değil, köstektir. bu böyle biline...
Bilir misin, su olup denizde yatışmayı Manevi bir boyutta ruhani katışmayı An gelip iç sesinle dışında atışmayı Güzel olup çirkini sarmayı bilir misin?
güzel bir şiir tezahür etmiş güne düşmeyi hak ediyor soran sorgulayan sorgularkende hüzünleri katmerleyen bir havası var selam ve dua ile
Bilir misin, su olup denizde yatışmayı Manevi bir boyutta ruhani katışmayı An gelip iç sesinle dışında atışmayı Güzel olup çirkini sarmayı bilir misin?
ÇOK NADİDE BİRESER ÇIKMIŞ KALEMİNİZDEN ZEVKLE OKUDUM TEBRİKLER SAYGILAR SELAMLAR
Gece sessizliliğiyle çok şey anlatır ama Duymayı bilmeyene söylenen söz muamma Bir gün kalp mabedinin dört yanı olsa yama “Neden” Diye kendine sormayı bilir misin?
.. İçerik özgün, ve didaktik diyebileceğimiz dizelerinizi beğeniyle okudum. hece şiirine yakışmış verilen mesaj...Saygılarımla. Yazmak geldi içimden de..Hoşgörün lütfen.
Dinleyip görünen, anlamak istemeyene, Var yansın edip,her zaman gönül kıranlara, Kul hakkını yiyip de , çalıp yedirenlere, Cesaretin toplayıp, DUR diyebilir misin ?
Bir yıldızdı kayan az önce belleğimden, Bırak kör noktayı, rüya görmem mümkün mü ? İçinde alazlanmış, kor alev gömleğimden, Tutuşup da yanmamam, tek sefer de mümkün mü ?........İçimden geldi ve yazıverdim. Affola....
Harika bir şiir okudunm usta yüreğinizden. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla