Sensiz bir gecede... Suyu yangınla söndürdüm. Sonra Azrail geldi, yağmurla Senden kalan suyun sıcak külleriydi.
‘s’ ile başlayan ben; sen ile son buldum Dur! Bitmedi daha...
İnsan kolonisi kaldı bir kere hücrelerimde Muzdarip garipler ordusu damarlarımda Bak şimdi! Halaylar geldi, masumluktaki bebekliğimize.
Yokluğunun dem vurduğu saatteyim... Ellerim karanlığın hizmetkarı Duvarlarım çatlak, çentik atmışlar hayallerime Hayır! Hayal değil onlar... özgürlüğüm be!
Son kez , bir daha bak! Gidiyorum... Çünkü; Azrail geldi, galiba ölüyorum. Ama en çok yine gülüyorum Çünkü suyu, yangınla söndürdüm / yağmura rağmen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suyu Yangınla Söndürdüm ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suyu Yangınla Söndürdüm ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yokluğunun dem vurduğu saatteyim... Ellerim karanlığın hizmetkarı Duvarlarım çatlak, çentik atmışlar hayallerime Hayır! Hayal değil onlar... özgürlüğüm be!
Son kez , bir daha bak! Gidiyorum... Çünkü; Azrail geldi, galiba ölüyorum. Ama en çok yine gülüyorum Çünkü suyu, yangınla söndürdüm / yağmura rağmen... ...................... Bugüne kısmetmiş dizelerini, ruhunun güzelliklerini ve başkaldırısını okumak.:) Ne güzel başkaldırı demek istedim, diyemedim. İmgelerin içinde dolaştım, farkını gördüm ve bravooo dedim. Kutluyorum. Yolun açık. En ucuna yürümek yüreğindeki güçle mümkün. Sevgiyle...
degisik bir tarzin var...
bambaska bir tad birakiyor okuyanda...sevgilerimle...