Okuduğunuz şiir 14.2.2010 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Baharı Beklemek..
Çöl tutkunları gibi Yağmuru beklerken Teslim ettiğimiz sadece bir ses Tanelerin şeffaflığında saklanan umuttur Ağlama gülüm
Hangi yağmuru bağrımıza bassak Boğum boğum dolaşır yine Damarlarımızdaki sis
Çelikten örülü hislere uzanmak için Bir tutam emek Dönemecinde gizemli sonsuzluk yazan Duraklar Bekler Bizi ilk istasyonda
Sonra bulutları resmederken ana Belli ki bir zamansızlık çoğalır kızıl ufuklara Doğru zamanda tekrar dönmeyi bekleyen Terlerinin suyuna benzer hasret
Ve kimsenin göremediği gölgelerle Kar tanesini andırır özlem Sessizce düşer Hep o anı bekleyen tüm benliğiyle Duvarlara astığımız Çırpınışlara duadır O baharı Beklemek..
2010...
Seçki kurulana ve yorumu ile beni yalnız bırakmayan , tüm arkadaşlara teşekkürlerimi iletirim. saygımla..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Baharı Beklemek.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Baharı Beklemek.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani bazen hiç tanımadık birini yıllarca tanıyor hissi oluşur ya insanda. Çok yakın hissedersiniz kendinize, ruhunuza. Çok tanıdık gelir size. Sanki evinizin içinden biri gibidir. Samimi, sımsıcak, umut dolu, pırıl pırıl yüreği vardır, hayatın getirdiği tüm kötü ve kötülüklere, acı, üzüntü, hüzün hepsine herşeye rağmen hayalleri vardır. Kaybetmemiştir içindeki baharı. Sade anlaşılır çok yalın bir dil kullanır konuşurken. Doğaldır, hiç yormaz ruhunuzu. Bilirsin hep dediklerini aslında ama sanki ilk kez duymuşcasına sözlerini dinlersin ve dinlerken umut açtırır, baharı açtırır sizin de yüreğinizde.. İşte öyleydi.. Hepsiydi.. Yüreğinizdeki baharın hiç solmaması, hayata dair umutlarınızın tükenmemesi dileklerimle sevgili şairem.. Saygı ve sevgilerimle...
Dilerim hayat denilen getirdikleriyle; bana sunduğunuz pembeliği; ömrünüze, yüreğinize, size sunsun hep.. Bahtiyar ettiniz. Teşekkür ederim. Daha nice şiirlerinizi paylaşmak dileklerimle.. Kaleminiz yüreğiniz her daim, daim olsun sn. şairem.
Ve kimsenin göremediği gölgelerle Kar tanesini andırır özlem Sessizce düşer Hep o anı bekleyen tüm benliğiyle Duvarlara astığımız Çırpınışlara duadır O baharı Beklemek..
Ve kimsenin göremediği gölgelerle Kar tanesini andırır özlem Sessizce düşer Hep o anı bekleyen tüm belliğiyle Duvarlara astığımız Çırpınışlara duadır O baharı Beklemek..
Duvarlara astığımız Çırpınışlara duadır O baharı Beklemek..
Tebrikler...........
Umut yüklü baharı bekelmek ne güzel durum? İmgeler başarılı ve derin anlam yüklü, Şairce ifadeler açık ve akıcı üslupla birleşmiş, Emek yoğun mevsime uygun,
Çöl tutkunları gibi Yağmuru beklerken Teslim ettiğimiz sadece bir ses tanelerin şeffaflığında saklanan umuttur Ağlama gülüm
Hangi yağmuru bağrımıza bassak Boğum boğum dolaşır yine Damarlarımızdaki sis
Çelikten örülü hislere uzanmak için Bir tutam emek Dönemecinde gizemli sonsuzluk yazan Duraklar Bekler Bizi ilk istasyonda
Sonra bulutları resmederken ana Belli ki bir zamansızlık çoğalır kızıl ufuklara Doğru zamanda tekrar dönmeyi bekleyen Terlerinin suyuna benzer hasret
Ve kimsenin göremediği gölgelerle Kar tanesini andırır özlem Sessizce düşer Hep o anı bekleyen tüm belliğiyle Duvarlara astığımız Çırpınışlara duadır O baharı Beklemek..
Yüreğinize sağlık gönül sayfanızda güzel bir şiir okudum.Kutlarım saygılar.