(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül düş toprağıma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül düş toprağıma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ümidi selamlıyor eylül kendince ümit gelmeyenlerin, gelemeyenlerin yerini de alıyor bizde bahardan yazdan medet umanlara inat hazan da gelirsen bahar ... emeğine yüreğine sağlık dost şair....
Der ki dizeler; Sen ey Eylül sen; İlk kederli yaprağı çırılçıplak ruhumuza düşüren.. Gafil bir yazın ardından kavruk/acılı yüreğimin içine yerleşen, sonbahar yaprakları gibi hafif sararmış yüreğime düşen mevsimim.. Sen Eylül; kederli mısralarında kaybolduğum, yapayalnız bir sahil kasabası, baharlara inat, kalabalık bir şehirsin sen.. Yüreğimin mevsimi, mevsimlerimin en güzeli, herşeyin bittiği sanıldığında başladığı, doğumgünümsün biraz sen Eylül.. Gel yüreğime, düş yüreğimdeki toprağa, gel işte gel Eylül.. Keyifle okudum dizelerinizi.. Saygı ve sevgilerimle...
Nacizane yazdıklarımı renklendirerek onurlandırmışsınız.. Çok teşekkür ederim.. Dilerim hayat denilen de ömrünüze, yüreğinize her daim pembelikleri sunsun..
İçeri giremezsiniz
Tel örgülerle çevrili gölgelere
Aşına olur ruhumdaki gözler
Bir sen gel uzak türkülerle sen..
Kon alnıma
Duydum ki yine ağlamışsın sazın teline
Gel,, Yağmuru seven ezgim
Gel ,,Eylül düş toprağıma
Çok güzel dizeler okudum sayfanıızdan .
Teriklerimle ŞŞairem..
Sevgi ve saygıyla esen kalın...