Şiiri ise bu fiillere nazire olsun diye yazdım..:-)
Hadi bekliyorum seni, suya hasret çöl gibi Laf kalabalığı etme, arın bütün engellerinden Ne..Neden..Niçin…Soruların olmasın Yalnız ben, yalnız biz ve sadece ikimiz…
Ne bir an elimi bırak, ne bir saniye sensiz İstemem kırmızıgüller, al karanfiller Sen; Sen ol becerebilirsen, kendin ol gel Hediyen bir dal papatya olsun, o yeter…
Ben hiç âşık olmadım biliyor musun? Sevgili de olmadım... Olmadı sevgilim Bir görev gibi yaşandı ömür dediğin Ey 14 Şubat sana sesleniyorum, duyuyor musun? Bana aşk borçlusun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana aşk borçlusun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana aşk borçlusun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kadar içten ve duygulu seslenen yüreğin kanatları mutlaka ona layık aşkla çarpacaktır bir gün. Güzel satırlar okudum. Samimi, abartısız, anlaşılabilir sözler ve dilekler. .......... Ne bir an elimi bırak, ne bir saniye sensiz İstemem kırmızı güller, al karanfiller Sen; Sen ol becerebilirsen, kendin ol gel Hediyen bir dal papatya olsun, o yeter… ................. Yüreğinize AŞK dokunsun, gözleriniz AŞK'la bakınsın. Selamlar, teşekkürler
Ben hiç âşık olmadım biliyor musun? Sevgili de olmadım... Olmadı sevgilim Bir görev gibi yaşandı ömür dediğin Ey 14 Şubat sana sesleniyorum, duyuyor musun? Bana aşk borçlusun…
Onun vakti saati gelince kapınızı çalar. her insan aşık olur. Gönlünüzde en yakın zamanda yediveren cinsinden aşk çiçekleri açsın inşallah. Şiirinizi çok beğendim.
aşk; emektir, şiir gibi... aşk;umuttur yaşamak gibi.. aşk;ölümdür gerçek gibi ... aşk;duygudur şiir gibi.. şiir paylamaktır burdaki gibi... .................... yüreğinize sağlık şiir,umut ve sevgiyle...
Ben hiç âşık olmadım biliyor musun? Sevgili de olmadım... Olmadı sevgilim Bir görev gibi yaşandı ömür dediğin Ey 14 Şubat sana sesleniyorum, duyuyor musun? Bana aşk borçlusun… --------------------- ellerine sevgi dolu yüreğine sağlık
hey 14 şubat bana aşk borçlusun harikaydın bencede bir günlük sevgi olmasın sevgiler her güne pay olsun güzel dizeleri kutlarım saygım sonsuz ve dualarım
Hani, sizin bir HAKİM BEY vardı ya? Bence siz bu alacak borç işinde HAKİM BEY'e bir dilekçe verin. Biraz zor bir mesele gibi gözüküyor. Kolaylıklar diliyorum.
Güzel şiiriniz içinde kutluyorum. Saygılarımla selamlar....
Ben hiç âşık olmadım biliyor musun? Sevgili de olmadım... Olmadı sevgilim Bir görev gibi yaşandı ömür dediğin Ey 14 Şubat sana sesleniyorum, duyuyor musun? Bana aşk borçlusun…
Üstade , yüreğine sağlık , Bu güzel şiirinizi okumaya başlayınca 14 şubatla sonlanacağını (taçlanacağını ) Tahmin etmıyor insan amma sürprizle karşılaşınca yürek başka atıyor. Yüreğinize sağlık ve ilhamın bol olsun dileklerimle
Ben hiç âşık olmadım biliyor musun? Sevgili de olmadım... Olmadı sevgilim Bir görev gibi yaşandı ömür dediğin Ey 14 Şubat sana sesleniyorum, duyuyor musun? Bana aşk borçlusun…
Güzel bir şiirdi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Ben hiç âşık olmadım biliyor musun? Sevgili de olmadım... Olmadı sevgilim Bir görev gibi yaşandı ömür dediğin Ey 14 Şubat sana sesleniyorum, duyuyor musun? Bana aşk borçlusun…
Samimi, içten, duygu yüklü yürek sesinizi beğeniyle okudum.Teşekkürler ediyorum paylaşım için . Candan tebrik ederim gönül emeğinizi.Sevgi ve saygılarımla.
Nerelerden ne alacaklarımız var da üzerine çizgi çekip başımızın gözümüzün sadakası olsun deyip vazgeçtiğimiz ,kimine helal ,kimine haram olsun dediğimiz.
Aşktan alacaklı olmak bu alacaktan da vazgeçmemek gerek, inadına A Ş K diyerek istemeli elbet.
Bak 14 Şubat, kıvırma, sal yari, yoksam iki elim yakandadır bilesin:))))
Ne dedim bacım saçmalı/yorum oldu hemi?:))...Sevgimle...
Ben hiç âşık olmadım biliyor musun? Sevgili de olmadım... Olmadı sevgilim Bir görev gibi yaşandı ömür dediğin Ey 14 Şubat sana sesleniyorum, duyuyor musun? Bana aşk borçlusun…
Okumay başladığımda bu şiir nereye gidiyor diye takıldım.Sandım eski bir sevgiliyi çağırıyorsunuz.Ama öyle bir final yaptınız ki şaşırıp kaldım.Konu güzel işleniş güzel akıcı bir dil.Daha ne denir?Kutluyorum arkadaş.Eğer şiirde istediğinizde gerçekseniz dilerim 14 Şubat size olan borcunu öder.Ama sanmıyorum daha bana bile ödemedi.Hemde haciz çıkardığım halde.Harikasınız.
Bir görev gibi yaşandı ömür dediğin Ey 14 Şubat sana sesleniyorum, duyuyor musun? Bana aşk borçlusun… ÇOK ÇOK ANLAMLI BİR DUYGU İFADESİYDİ..YAZACAK ÇOK ŞEYIN OLDUĞU KADAR SON CÜMLELER IŞIĞINDA HİÇ BİR ŞEYİN OLMADIĞI GİBİ..VURGU CÜMLELERİ MÜTHİŞTİ..YORUMU KENDİYDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.
Ben hiç âşık olmadım biliyor musun? Sevgili de olmadım... Olmadı sevgilim Bir görev gibi yaşandı ömür dediğin Ey 14 Şubat sana sesleniyorum, duyuyor musun? Bana aşk borçlusun… .......Bu güzel şiirle sevgililer gününü hatırladım..Aşktan yana hep alacaklı oldum..Galiba öylede öleceğim.. Ama önemi yok..belki benim kadar yaşayamayanlar vardır... Bencede sevginin günü olmamalı..sevgi yaşanmalı... Güzel anlatım..Kutlarrım saygılar dost... Bizde dosttan dosta sevgiler diyelim...
Aslında şiir'in hikayesinde dediğiniz gibi, bende sevmenin/sevilmenin tek günde olmayacağı düşüncesindeyim. Ya da sevgimizi göstermenin.. Yaratmış birileri 'özel gün' diye bir günü, sanki o günde hediye olmazsa, alınmazsa sevmiyor gibi:)) Karşı değilim elbet böyle günlerin olmasına, karşı duruşum tek günde hatırlanacaksa sonrasın da yok gibi olacaksa, ne anlamı olur ki?! Sevda denilen yürektedir, tek günde değil ömürdedir, ömürlüktür.. Dilerim hayat denen yaşamadığınız sevgiyi yaşatsın yüreğinize sn. şairim.. Saygı ve sevgilerimle..
Hiç yapmacıklık yok
Hani kendini aşmış biri gibi
Hiç sıkmıyor
Yada bana göre
Saygılar selamlar