Bazen düşünüyorum , Nasıl da ? Durup dururken, Öylesine, bir an da, Gün ortasında, Sen geliyorsun aklıma.. Çehremde hafiften bir gülümseme oluşuyor, Hayalin o an, yanımda beliriyor, Seni özlediğimi hissediyorum.. Sesini duymayalı, sadece birkaç saat olsada, O an, sesini duymak istiyorum.. Saatleri saymaya başlıyorum, Koşar adım sana gelmek için.. Vakit geçmek bilmiyor.. Işlerin yoğunluğu bile, Seni aklımdan çıkarmaya yetmiyor. Bazen dalıyorum bir an, Sanki bedenim burda, Ruhum ise senin yanında.. O an, seninle olduğumu hissetmek, Yetiyor bana.. Canımı sıkan ne kadar insan varsa da, Eskisi gibi dert etmiyorum. Kızıp, söylenmelerim bile azaldı, Sanırım insanları, Oldukları gibi kabullenmeye de, alışıyorum.. Otobüse yetişemeyişim, Sinirlerimi bozmuyor artık. Yağmur çamur, kâr ve günün stressi, Eskisi gibi yormuyor artık, beni.. Bir aralar kaybettiğim gülüşüm, geri geldi.. Gözlerim hep ışıl ışıl, Hoş, çevremde ki insanlar da, Sürekli söyler oldu bana, Bendeki bu değişimleri.. Sen hayatıma girdiğin günden beri, Çok şey, değişti.. Yıllarca kalbimin, Sadece kan pompalamaya yarayan, Bir organ olduğunu, sanırken. Artık bir kalbin, Gerçek işlevini öğrendim.. Onun asıl işlevi, sevmekmiş.. Huzuru hissetmekmiş Ve her şeye rağmen, Hoşgörü duyabilmekmiş… Olgunlaşıyor muyum, ne ? Yoksa, çocuksu saflığım mı ? Sarıyor, yeniden bütün benliğimi.. Ben bile şaşırıyorum, bu hallerime. Seni sevdiğim için, Kendimi de, daha çok sevmeye başladım.. Çocukları, yaşlıları, Sevimlileri, sevimsizleri.. Teamül edemediğim kişileri bile, Seviyorum.. Sokakta bir çocuk görsem, Hayallere dalıp, Seninle çocuğumuz olduğunu, Kutu gibi bir evde, Çok eşyamız olmasada, Huzur dolu sevgi kokan.. Bahçesinde ağaç dalında, Asma salıncak.. Kızımızı ve oğlumuzu salladığın günleri, Hayal ediyorum.. Yorgun argın eve gelişlerinde, Koşarak, sana kapıyı açıp, Hoşgeldin canım, demeyi istiyorum… Sonra çayını içerken, Daha arkamı dönmeden, Bardağındaki çayı bitirmene, Hayret ettiğim gibi , Durmadan sana, Çay ikram etmek istiyorum.. Sen yeter artık diyene kadar, Bunları usanmadan, hiç bıkmadan, Her gün tekrarlamak istiyorum.. Biliyor musun ? Bunları ilk kez bu kadar derinden, Bu kadar çok arzuluyorum.. Seni sevmekten korkmuyorum. Senin sevginden şüphe etmiyorum. Sorgulamıyorum daha öncekiler gibi.. Bu güven olsa gerek, Ilk kez benden başka birine, Kendimden çok güvendiğimi hissediyorum.. Sanki hiçbir zaman, Yabancı değildin sen bana. Sanki doğduğum günden beri, Sen vardın yanımda.. Öylesine benimsemişim ki seni, Sensiz bir ben, düşünemiyorum.. Ben kendimi sende buldum, Sende tattım yaşamı. Seninle doğdum, Seninle ölmek istiyorum.. Iyiki varsın canım, Seni çok seviyorum !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Iyiki Varsın Canım.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Iyiki Varsın Canım.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SANKI DOGDUGUM GÜNDEN BERI SEN VARDIN YANIMDA.. ÖYLESINE BENIMSEMISIM KI SENI, SENSIZ BIR BEN DÜSÜNEMIYORUM.. BEN KENDIMI SEN DE BULDUM, SENDE TATTIM YASAMI, SENINLE DOGDUM SENINLE ÖLMEK ISTIYORUM.. IYI KI VARSIN CANIM SENI COK SEVIYORUM...
Ne güzel dizeler bunlar,size bu sevginiz doğrultusunda mutluluklar diliyorum.
ÖYLESINE BENIMSEMISIM KI SENI,
SENSIZ BIR BEN DÜSÜNEMIYORUM..
BEN KENDIMI SEN DE BULDUM,
SENDE TATTIM YASAMI,
SENINLE DOGDUM SENINLE ÖLMEK ISTIYORUM..
IYI KI VARSIN CANIM
SENI COK SEVIYORUM...
Ne güzel dizeler bunlar,size bu sevginiz doğrultusunda mutluluklar diliyorum.