(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIK VAKTİ.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIK VAKTİ.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet...Bursalı hemşehrim bu söze yürekten katılıyorum... O yüzden de ayrılığa hüzünlü,küskün,kırgın fakat bir zamanlar yaşananlar söylenilen sevgi sözcükleri unutulmamış bir anlamda yazılmış şiirleri seviyorum...
İki sözcük düşer dilimden Biri sen , diğeri ayrılık olan Faydası yok artık susmaların Yazılmış bir kere adımız Ayrılık defeterine…..
/ insan ayrılırken bile büyük olmalı .. /
ayrılık girdiyse işin içine hele birde hala kalp aynı adrese kayıtlıysa affedilmeli hatalar bence ki seven insan hataya daha açıktır ve aklı hep tatile yollar elinde olmadan....
tebrik ediyorum çok sevdim şiiri geç farkettim ama zevkti okumak...
sana yazmıştım son şirimi seni anlatmıştı dizeler yetmeyince kelimeler içime hüzün çöktü iyice ve karanlık ve mehtapsız gece üzerime yağdı sanki ağladım öylece günahsız çırpındım yokluğunda sadece nafile çabalrım biliyorum ben kalbime isyan ediyorum derler ya aşk mantık tanımaz derler ya aşk akıllanmaz kendime cezam şimdi... laf anlamaz yüreğime öylesine deli ve tutkun seviyorum
------------------------------------------------------------- Karanlıkları çektim üzerime Ay küskün geceye…. ------------------------------------------------------- ÇOK GÜZEL CÜMLELERDİ KALEMİM DİLE GELDİ YÜREK AKIŞINIZDA TEBRİKLER.. -----------------------------------------------
Sevmek bir başkasının hayatını yaşamaksa eğer, Yanmış bir yüreğin baba ocağı tütüyorsa buram buram, Aşk, elinde olan ne varsa emiyorsa dirhem dirhem Ve izler bırakıp her bir cenahından akıyorsa, Ardından tekrarlayıp adını, kara pencereler önünde, En derin yerinden ıstırap çekiyorsan, Ne doğan güne, ne batan güneşe hükmün geçmiyorsa Ve halden anlamayan sadece gecelerse Ve gönül tanrısına haykırıyorsan, Aklından geçen, bu dayanılmaz saatlerde ölümse, Nerde ne zaman birini görsen, biraz ona benziyorsa Nereye gidersen git, o peşinde gölgense, Şakadan derken dalmışsan aşk bahçesine, Labirenttesin, çıkamazsın içinden...
işite keşke kurtulma imkanımız olsa tebrikler sayın şair
Böyle bitmeyecekti bu düş Siyah beyaz bir fotoğraf gibi Solmayacaktı güller böyle Mazide kalmış bir flim gibi…
Hayat her zaman istenileni bırakmıyor avuçlarımıza malesef... Ayrılığın yürekte bıraktığı derin izlerinin yansıdığı değerli bir eser okudum güçlü kaleminizden. Candan kutlarım gönül emeğinizi.Selam ve saygılarımla.
Sahte düşlerin sahte gülüşlü perisi Nefretimle yansa da denizler Kalbim parçalansa da her yerinden Çıkartamam ki seni içimden…..
BİR İNSANIN SEVDASI NE KADAR BÜYÜK OLURSA, SAHTE GÜLÜŞLÜ OLANA; NEFRETİDE O ORANDA BÜYÜK OLUR DERDİ BÜYÜKLER... BÜYÜKLERİ GÖRDÜM ŞİİRDE VE BU HARKULADE DİZELERDE... YÜREĞİNİZDEN ÇIKARAMIYOR OLMANIZ BUNDANDIR BENCE...
GÖNLÜNÜZE SAĞLIK... NİCE ŞİİRLERİNİZDE BULUŞMAK ÜZERE... RABBİM YAR VE YARDIMCIN OLSUN İNŞALLAH, YÜCE GÖNÜLLÜ İNSAN.
İki sözcük düşer dilimden Biri sen , diğeri ayrılık olan Faydası yok artık susmaların Yazılmış bir kere adımız Ayrılık defeterine….. ****************************** AYRILIK ÇALMIŞSA BİR KEZ KAPIYI .KİLİTLESEN DE GİRER PENCEREDEN .AYRILIK HÜZNÜ GÜZEL ŞİİRİNİZDE KALSIN DİLEĞİMLE KUTLARIM ŞAİRİM .
Evet...Bursalı hemşehrim bu söze yürekten katılıyorum...
O yüzden de ayrılığa hüzünlü,küskün,kırgın fakat bir zamanlar yaşananlar
söylenilen sevgi sözcükleri unutulmamış bir anlamda yazılmış şiirleri seviyorum...