Ey mahur bakışlı yar ! Gözlerinde İstanbul var Yeditepe üstünde bahar Saçların İstanbul kokar Dolaştım adım adım İstanbul gözümde nem Asırlarca özlenen Asırlarca beklenen İstanbul’da sen…
Nazlı bir yardır kız kulesi Düşürür üsküdar’da Güzeller mendilleri Bir yağmur alır Çilekeş kaldırımları Martı seslerinde Yudumlarken çayları Gözyaşım akar boğaza Aklıma düşer birden Eski İstanbulaşkları… . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTANBUL ve SEN ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTANBUL ve SEN ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey İstanbul, İstanbul, Senin iki yüzün var... Bir yüzün gülüyorken, Ötekinde hüzün var...
Şiirinizde bu iki yüz anlatılmış sanki; satır satır, kalem kalem... Bir yarinizi İstanbul görmüşsünüz, bir aşkınızı... Fakat hangisidir size gülümseyen bilemem... Umutla kanatlanan yüreğinizin, olmak istediği yere uçması Duası ve Dileğiyle...
Nazlı bir yardır kız kulesi Düşürür üsküdar’da Güzeller mendilleri Bir yağmur alır Çilekeş kaldırımları Martı seslerinde Yudumlarken çayları Gözyaşım akar boğaza Aklıma düşer birden Eski İstanbul aşkları… . TEBRİK EDERİM ŞAİRİ..
Ahhh İstanbull...Büyülü şehir... Keşmekeşi beni ürkütse de bir başka cazibesi... Adeta bağımlılık yapıyor...Üstüne ne şiirler yazılsa azdır... Sizin dizeler de çok hoş anlatmış İstanbul'u... Kutluyor ve sevgilerimi bırakıyorum sayfanıza...
Nazlı bir yardır kız kulesi Düşürür üsküdar’da Güzeller mendilleri Bir yağmur alır Çilekeş kaldırımları Martı seslerinde Yudumlarken çayları Gözyaşım akar boğaza Aklıma düşer birden Eski İstanbul aşkları…
ç.ok güzeldi akıcı bir şiir kutlarım şairi tam puan
Nazlı bir yardır kız kulesi Düşürür üsküdar’da Güzeller mendilleri Bir yağmur alır Çilekeş kaldırımları Martı seslerinde Yudumlarken çayları Gözyaşım akar boğaza Aklıma düşer birden Eski İstanbul aşkları…
Galiba İstanbul çok farklı... Güzel bir şiirdi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Ey mahur bakışlı yar ! Gözlerinde İstanbul var Yeditepe üstünde bahar Saçların İstanbul kokar Dolaştım adım adım İstanbul gözümde nem Asırlarca özlenen Asırlarca beklenen İstanbul’da sen… SEVILESI DIZELERDI. TEBRIKLERIM SIZE VE ISTANBUL'A
Ey mahur bakışlı yar ! Gözlerinde İstanbul var Yeditepe üstünde bahar Saçların İstanbul kokar Dolaştım adım adım İstanbul gözümde nem Asırlarca özlenen Asırlarca beklenen İstanbul’da sen…
Nazlı bir yardır kız kulesi Düşürür üsküdar’da Güzeller mendilleri Bir yağmur alır Çilekeş kaldırımları Martı seslerinde Yudumlarken çayları Gözyaşım akar boğaza Aklıma düşer birden Eski İstanbul aşkları