ay ışığını al bu gece koynuna uyut göğsünde, öpe koklaya tut ki öldüm, bekleme beni dönüşüm yokmuş gibi, bir daha geri...
vasiyetim olsun sana, senden önce ölürsem eğer, tek bir karanfil, getirsen yeter, bilmediğim karanfil kokuna tutkundum habersizdim, vuslatın hiç gelmeyeceğinden...
zaman arsızca akıp giderken her gün çalmakta ömürden sev sevebildiğin kadar
üşütme yüreğini, düşünme ardında kalanları aldırma sen, inan ayrı düşen hiç bir sevdalı ayrı düştüğü için ölmez kederinden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ay ışığını al bu gece koynuna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ay ışığını al bu gece koynuna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zaman arsız, hırsız ve acımasız her gün çalmakta ömürden sev sevebildiğin kadar sevgili üşütme yüreğini, düşünme arkanda kalanları aldırma; hiç bir sevdalı ölmez kederinden... "
Çok güzel sözlerdi her ne kadar hüzün ve özlem var idi ise lakin şiirlerin en güzeliydi ve beğenerek okudum. Gönülden kutladım
ay ışığını al bu gece koynuna uyut göğsünde sevgili, öpe koklaya tut ki öldüm, bekleme beni dönüşüm yokmuş gibi, bir daha geri Çok sevdim bu şiiri,müsadenizle bu satırları yanıma alıyorum. Çok hoşlar
"...aldırma; hiç bir sevdalı ölmez kederinden... " MÜTHİŞTİ..ÇOK ÇOK ANLAMLI.."ayrılıktan zor belleme ölümü.." DER GİBİ BİR ŞEYDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ ACI VE HÜZÜN GÖRMESİN..GÖNÜLDEN KUTLUYORUM.
''ay ışığını al bu gece koynuna uyut göğsünde sevgili, öpe koklaya tut ki öldüm, bekleme beni dönüşüm yokmuş gibi, bir daha geri... ''
Ay ışığı nedir ki; kadife-kadife sevgi hüzmeleridir insan içine düşen, Oysa insan sevgi uğruna neleri alıp basmıştır koynuna Hatta öpüp koklamıştır bile sevgiliden yadigardır diye çakır dikenini. Sevgili belki ölmüştür, ölüm Allah'ın emri. Ama sevgisi asla ölmez. Sevgili belki dönmez geri, ama sevende gideceği günü vuslat günü sayıp durmaz mı?
Çok güzel bir şiirdi, Yüreğinize ve kaleminize sağlık Saygılarımla selamlar...
ay ışığını al bu gece koynuna uyut göğsünde sevgili, öpe koklaya tut ki öldüm, bekleme beni dönüşüm yokmuş gibi, bir daha geri...
vasiyetimdir sevgili, tek bir karanfil, tek bir karanfil getirsen yeter, bilmediğim karanfil kokuna tutkunundum habersizdim, vuslatın hiç gelmeyeceğinden...
zaman arsız, hırsız ve acımasız her gün çalmakta ömürden sev sevebildiğin kadar sevgili üşütme yüreğini, düşünme arkanda kalanları aldırma; hiç bir sevdalı ölmez kederinden...
zaman arsız, hırsız ve acımasız her gün çalmakta ömürden sev sevebildiğin kadar sevgili üşütme yüreğini, düşünme arkanda kalanları aldırma; hiç bir sevdalı ölmez kederinden... doğru demiş arkadaşım hiç kimse ölmez kederinden ama süründürür o ayrı yani.. güzel bir şiirdi sevgili hatice hanım...yüreğine saglık. selam ve sevgiler.
tut ki öldüm, bekleme beni dönüşüm yokmuş gibi, bir daha geri...
Hüzün dolu,duygu dolu bir şiir.Yüreğim burkuldu birden,ama hayat bu işte,bir yerde gülmek bir yerde ağlamak. Yine de hayatımızda gülen günlerimiz fazla olsun.Sevgiyle kal can şair
vasiyetimdir sevgili, tek bir karanfil, tek bir karanfil getirsen yeter, bilmediğim karanfil kokuna tutkunundum habersizdim, vuslatın hiç gelmeyeceğinden...
zaman arsız, hırsız ve acımasız her gün çalmakta ömürden sev sevebildiğin kadar sevgili üşütme yüreğini, düşünme arkanda kalanları aldırma; hiç bir sevdalı ölmez kederinden...
Tebrik ederim. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
vasiyetimdir sevgili, tek bir karanfil, tek bir karanfil getirsen yeter, bilmediğim karanfil kokuna tutkunundum habersizdim, vuslatın hiç gelmeyeceğinden...
Kutlarım dost Şairimi, harikaydı...Saygı ve sevgiler yazan yüreğe...
zaman arsız, hırsız ve acımasız
her gün çalmakta ömürden
sev sevebildiğin kadar sevgili
üşütme yüreğini, düşünme arkanda kalanları
aldırma; hiç bir sevdalı ölmez kederinden... "
Çok güzel sözlerdi her ne kadar hüzün ve özlem var idi ise lakin şiirlerin en güzeliydi ve beğenerek okudum.
Gönülden kutladım
Selam ve saygılarımla