Kimse ama kimse Benim için dünyayı Yerle bir etmek istemedi Biliyor muydun? Senin yaseminler sevdiğini O geçmiş gün öykünde, Karakolluk olduğunu söylediğinde Anladım…
Bir acı çöreklendi içime Çıngıraklı bir keder Yuva diye avuçlarımdan Kalbime yürüdü umarsız Koştum sırrını çözdüğüm aynalara Dikilip seyrettim yüzümü Benden daha güzel Benden daha büyük bir kadın aradım Bulamadım, anlasana…
Ağladım hıçkırıklarla Kimse ama kimse Küçük kız zamanlarımda Ardımdan ağlamadı
Sor beni, Islanan yastıklarıma Ve uyuyakaldığım Akşamlara…
Sen ne dersen de şimdi Vakit almış başını gitmiş çoktan Gece gibi çökmüş ihtiyarlık Kışta kalıp üşümüş gönül
Yüzüm hâlâ o küçük kız gibi Dizlerim bin yaşın ağrılarını sürüyor Uyuma vakti gelmiş çoktan Yoktan bir sevdaya gecikmişim
Yoklaması geçmiş bir terhis mi bu şimdi Yoksa düz çizgili bir teşhis mi Bilmiyorum… Bir evlek ölü beden ocağı buldum Sar beni toprak, ... /iceri ]
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARAKOL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARAKOL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yerle bir olmuş bir dünyada sende kimseden bunu isteme şair :)
yazık ki; hayat acılarıyla besleyip bizi erkenden büyütürken üzerimize tünemiş bu yıpranmışlığı ancak vakitsiz kaybettiğimiz çocuk yüreklere sığınarak teselli ediyoruz... çocukluğumuzda ardımızdan ağlayan olmasa da şimdi kaybettiğimiz çocukluğun ardından ağlayan yine biz oluyoruz…
şiir bir o kadar güzel ve derindi… tebrik ederim yazan güzel yüreği…
keşke ömrü tutmak elimizde olsa.her günün,her yaşın ayrı gzelliği vardır ya.ama geçmiş geri gelse keşkeeeee.yapılan yanlışlar,yapılamayanlar düzeltilir.ama yokkkkkk biz insanızz yine nefsimize uyar devam ederiz şiiriniz duygusal ;fon müziği ve yorumuyla bir bütün olmuş.yüreğinize sağlık.saygı ve sevgiler
Asran şiirlerinde bir başkalaşma var sanki.Seslendirme her kimse sevgilerimi iletir misin?Bu ses şiirleri yaşatıyor bana, fona aldığı müziklerde harika.
"Yoklaması geçmiş bir terhis mi bu şimdi Yoksa düz çizgili bir teşhis mi"
sorguladıkça yüzleştikçe duygular kan revan ölümüne ki o yeniden kendine diriliştir aslında..ve ayakları yere sağlam basan...sevgim saygım tebriklerimle değerli şair dost sevgili asran...
Yoklaması geçmiş bir terhis mi bu şimdi Yoksa düz çizgili bir teşhis mi Bilmiyorum… Bir evlek ölü beden ocağı buldum Sar beni toprak, Ölüyorum… asran
ne kadar güzel bir şiir ve ne zârif bir seslendirme, çok beğendim ve bunu iş olsun, sırf yorum yapmak için de demiyorum, etkiledi sesiniz beni derinden, böyle güzel şiirlerin yorumsuz ve ilgisiz kalmasına şaşıyorum doğrusu...yanlış...artık şiir ufuklarını aşmalıyız...yeni değerlere kucak açmalıyız..tıpkı değerli şairemiz Lütfiye hanımın bu başarılı ve güzel şiirinde, seslendirmesinde olduğu gibi, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...
şiir ufkunuz geniş
başarılar.