(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hey çöpçü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hey çöpçü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk illet değil canım kardeşim açelya, papatya, belki karanfil açıyorsa hele şubat ayazında. Çöpçü sallansa da korkma çer çöp kalmaz bu yağmurlarda illet yanılgıda yaşam avuçlarında al gölgeni karşına üzerine basa basa adımla...
silinmeli içimden bütün senli izler kelebeklerim kaygısız uçmalı papatyalarım özgür bana açmalı tüm sevgiler
sildim süpürdüm yürek ağrılarını parmak izlerini ve uzun hasret gecelerinin tüm kanıtlarını
artık kapımı çalamaz aşk denilen illet haydi çöpçü sallan biraz
acele et
BEDEN SAĞ OLDUKCA GÖNÜL VAR VE BOŞ OLDUKCA O ÇÖPCÜYE ÇOK İŞ DÜŞECEK HAYATIMIZDA :))) ÇOK GÜZEL ANLAMLI DİZELER CANDAN TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ ŞAİREM.YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK BAŞARILARININ DEVAMI DİLEKLERİMLE SELAM SEVGİLER...
Hocam Ben tam yarım saatir düşünüyorum bu şiir de ne diye bilirim her yönüyle öğretmen ne diye bilirim ki ? Sizi tebrik ediyorum bütün şiirleriniz için saygımla....
sildim süpürdüm yürek ağrılarını parmak izlerini ve uzun hasret gecelerinin tüm kanıtlarını
artık kapımı çalamaz aşk denilen illet haydi çöpçü sallan biraz
acele et
biliyoruz ki sürülen yerler yeniden kirleniyor.... hatta çöpler temiz yerleri daha çok seviyor...kalbiniz boşaırsa anında bir başkası gelir çöreklenir... boş kalacağını mı zannediyorsunuz...hey dünya heyyy...
acele et çöpçü kardeş toplayıp bir poşete koymuşum her şeyi ve kapı eşiğinde dırakmışım dışarıya fikrimi değiştirmeden acele al götür atıver metan gazı çukuruna...çürüsün yansınlar acele et caymadan,acımadan yoksa bir yanlışlık yapar onca eziyet çekerek toplayıp poşete koyduklarımı geri içeri alabilirim... bunu istemiyorum elini çabuk tut çöpçü kardeş al götür bu pisliği hem eşik hem yüreğim temizlensin...
biliyormusun sen okkalı yazmaya başaladın... şairce ustaca takdirimdesin sevgili kardeşim... bu şiir süper... haydi hayırlısı...
sildim süpürdüm yürek ağrılarını parmak izlerini ve uzun hasret gecelerinin tüm kanıtlarını ...Sen öyle san aşkı süpürmek kolay olsaydı Şiirler olmazdı...Kutlarım saygılar
pencerenin pervazında bir yaşam sunuyorum sana git artık öncekiler gibi ama bir farkla bir daha dönmemecesine
çık şehrimden yamalı düşlerimden sevgim özgür özgürlüğüm sevgi olmalı
silinmeli içimden bütün senli izler kelebeklerim kaygısız uçmalı papatyalarım özgür bana açmalı tüm sevgiler
sildim süpürdüm yürek ağrılarını parmak izlerini ve uzun hasret gecelerinin tüm kanıtlarını
artık kapımı çalamaz aşk denilen illet haydi çöpçü sallan biraz
acele et
sevgili ablam ne siliniyor,nede süpürülüyor, hekimlerde çaresiz kalıyor, yüreğindeki parçalanmış yamalı düşlerine. harika yerinde bir sesleniş. yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
Yüreğe aşk girmeyi versin bir kere onu oradan söküp atacak bir güç henüz kainatta icad edilmedi ve var olmadı..
O çöpçüyü daha çok beklersin, sallandıkça sallanır vede sonundada gelmez çünkü seven bir yüreğe dokunmanın ne denli zor olduğunu bilendir çöpçü olduğuna bakma sevginin en alasını yaşayandır çünkü oda insandır..
Şiirdeki çöpçü biraz farklı, biraz asabi, biraz hiddetli ama şiirin uslubuna bakılırsa çokda yufka yürekli, şiire konu olanı incitmemek adına çokta dikkatli, özenle seçilmiş mutena kelimelerin içerisine saklanmış vede devam eden sonsuz bir sevgi, ve bu sevgiye dokunamayacak kadarda insaflı...
Bunlardı şiirdeki çöpçünün mısra aralarından bana fısıldadıkları, güzel vede anlamlı olduğu kadarıyla sevginin şiiriydi okuduğum teşekkürler vede TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol..yunus karaçöp..yudumyunus
sildim süpürdüm yürek ağrılarını parmak izlerini ve uzun hasret gecelerinin tüm kanıtlarını
artık kapımı çalamaz aşk denilen illet haydi çöpçü sallan biraz
acele et bu çöpçü başka çöpçü...aman şiiirlerimizi süpürmesin ha..! şaka canım, şaka tabi fakat şiir bir gerçekti,çok beğendim, teşekkürler, tebrikler, saygımla,selamlar...
Öncekilere açık bırakılan kapı son gelene temelli kapanmış.Hiç açılmamacasına.Tüm iz ve onu hatırlatacak anılar süprülür de ama yine de ona seslenme ihtiyacı duyarız.Son anda bile.Gelse dönse açılmayacak dediğimiz kapılar açılmaz mı acep yeniden.Zor bir durum.Çok manidar ve çok güzel bir şiir. Kutluyorum. Saygılarımla.
Cöpcüler süpürür götürür ama ask hep oldugu yerde kalir. Biz yinede medet bekleriz hep. Keske gecse gönül agrilarimiz ... Cok güzel bir siir, degerli yüreginize saglik...
Siz, her ne kadar kovsanızda gerçekten gönderebilir misiniz sevdiğinizin izlerini kalbinizden? Keşke çöpçülerin bir çırpıda süpürüp yok edeceği kadar kolay olsaydı kalıntılar...
Çok güzel bir şiirdi. Özellikle "yamalı düşlerimden" benzetmesi mükemmel.
silinmeli içimden bütün senli izler kelebeklerim kaygısız uçmalı papatyalarım özgür bana açmalı tüm sevgiler
sildim süpürdüm yürek ağrılarını parmak izlerini ve uzun hasret gecelerinin tüm kanıtlarını Yine güzel dizelerdi..yüreğinize saglık..sevgi ve selamalr..
aşk denilen illet
haydi çöpçü
sallan biraz
acele et
siz söylenmesi gereken herşeyi söylemişsiniz ki yürekten kutlarım sevgi ve selamlar...