Yaşamı ölümle savunanlar, Sevdayı ölü spermler sanan zavallılar. Tanrı kadar cezalandırıcı olduklarını düşünen budalalar. Kurtuluş cümlelerini yüreksiz sözcükler de arayanlar. Size sesleniyorum; Zihninizin ırzına geçecekler.
Kendi gölgesinden bile kaçan korkaklar. Saçma kurallardan ördüğünüz demir parmaklıklar Ellerinde zehirli kırbaçlarla dolaşanlar. Şeytan uğultularını kendine ezgi edinenler.
Biliyorum ki; Kesif bir yalnızlık hissi dolacak gözbebeklerinize. Öylesine sindirilmişsiniz ki, Düşlerinizi düştüğü yerden yeniden ayağa kaldırmak için Parmağınızı bile kıpırtatacak gücünüz ve cesaretiniz yok…
Utanılacak bir çağın kendinden utanmayan, Kör, sağır ve dilsiz tanıklarısınız. Erdemi, onuru ve inancı yitirmekle başlayıp, Birer yalancı tanık olmak tiksindirmiyor artık sizi.
Ben size üstü başı kavga kokan insanlardan. Avuçlarının kanamasına aldırmadan, yüreğini bir taşa bağlayan çoçuklardan bahsedeceğim. Ruhunuzu iblis’e peşkeş çekerken Bütün kapılardan kovulan birer cüzamlı olacak suretiniz.
Zengin yaşamların köpeksi umursamazlığıyla kahkahalar savuracak, Kendi şehvetlerinizi kutsayıp Piç bir ahlakın ilericiliğine sığınırken siz.
Yoksunluklarını ve yoksulluklarını, madalya gibi taşıyan insanlara, Sevdiği adamı göğsünde bir bebeği uyutur gibi uyutan kadınlara, Aşk duyduğu kadının ellerindeki merhamete sığınan adamlara. Duayı ağıtlarına katık eden analara, ölüme bedenini emanet eden çoçukların babalarının hüznüne öyküneceğim..
Ben hayatı umutlu ve dirençli sözlerle selamlarken, Gün gelecek sizler; Yaşadığınız foseptik çukurlarında çürüyeceksiniz…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAHROLSUN İBLİS YAŞASIN AZRAİL. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAHROLSUN İBLİS YAŞASIN AZRAİL. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zengin yaşamların köpeksi umursamazlığıyla kahkahalar savuracak, Kendi şehvetlerinizi kutsayıp Piç bir ahlakın ilericiliğine sığınırken siz.
Yoksunluklarını ve yoksulluklarını, madalya gibi taşıyan insanlara, Sevdiği adamı göğsünde bir bebeği uyutur gibi uyutan kadınlara, Aşk duyduğu kadının ellerindeki merhamete sığınan adamlara. Duayı ağıtlarına katık eden analara, ölüme bedenini emanet eden çoçukların babalarının hüznüne öyküneceğim..
Ben hayatı umutlu ve dirençli sözlerle selamlarken, Gün gelecek sizler; Yaşadığınız foseptik çukurlarında çürüyeceksiniz…
ji buna te ez her dem hürmet dikim slaw u raz dşinim her dem tu dilşah u jan bi spas hewal dest u tili sax bé
slaw û réz hevale delal. deste saxbe spas dikim. xwes baş biner. oxur be. heval utanç duymanı gerektırecek bır sey yok rahat ol. kürtçe bılmemen kımlıgını red etmen anlamına gelmez dostcakal.
Ne gariptir ki kötülüğü ahlaka uydurup yaşamayı huy edinenler. Tüm olumsuzluk yaratan insanlara seslenişti ve bir o kadar da oklar... Uzay çağın gizemli feodal zihniyetli cismanilerineydi sanki. Yürekten kutladım
şimdi dağları acı tortusu tutmuş bir meridyenden mezoptamya'dan bir annenin yanaklarına değmiş kanla, bir ölünün teneşirine yazılmış ölümle, bir baharın mutsuz hışırtısıyla, bir güzün çıldırmış özgürlüğüyle, bir bahtın yanık öyküsüyle, bir halkın kanlarla yazılmış masallarıyla merhaba diyorum...
ensemde bekleyen soğuk ölüm...merhaba kalbimdeki kötülük tanrıçası süveyda merhaba... israfilin üfürüğünden korkmayan azrail merhaba... korkmuyorum çünkü Allah ın verdiği vicdan korkusu vardır bizde.....
yürüyoruz dimdik, bütün kahırlar bizim için çalıyor, bütün aynalar bizim için kırılıyor.. tüm suçlar nasıl olsa bizim için söyleniyor.......merhaba...merhaba...
güzel duyguların çeperinden sağılmış bir eserdi...
Biz ezelden beridir hücrelere, işkencelere ve ölümlere alışık bir halkız .Bizi hep başkalaşmaya asimile ederek kendinize benzetmeye çalıştınız ama tutmadı işte karanlık hileleriniz .Şimdi ise çocuklarımıza gözdiktiniz o kanlı ellerinizle ya siz bu şekilde onlara ceza yağdırarak sorunu kendinizce çözmüşmü oluyorsunuz ne büyük bir yanılgı oysa bu. Sokak ortasında çocukları öldüresiye döven o insan suretinde gezen caniler kendi çocuklarını kanlı dudaklarıyla nasıl öpücükler dağıtıyorlar gerçekten inanılmayacak bir ikiyüzlülük.Umarım bu açılım dedikleri bu değildir yoksa ohale alışmıştı bizim halkımız.Kutlarım arkadaşım duyarlı yüreğine selamlar.
"Ben size üstü başı kavga kokan insanlardan. Avuçlarının kanamasına aldırmadan, yüreğini bir taşa bağlayan çoçuklardan bahsedeceğim." Diliyorum ki bahsettikleriniz foseptik çukurunda çürürler, diliyorum ki o piç bir ahlakın ilericiliğine sığınanlar,bütün kapılardan kovulan cüzzamlı olurlar ve inşallah onların yalnız zihinlerinin değil yüreklerinin de ırzına geçerler. İçimden hep geçip giden dizeleri okudum,özel bir şiirdi
yüzü güneşe dönük olanlara selam olsun
sevgiyle