(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocuklarımıza ve gençlerimize sahip çıkar hakkı ve hakikati görmeleri için çaba sarf edersek onlarda yarın hem vatana hem bizlere hem de kendilerinden sonra gelecek nesillere sahip çıkacaklardır..şiirinizi tebrik eder saygılar sunarım..
13-28 yaş arasını genç nüfus olarak sayan araştırmacılara göre, ülkemizde yaklaşık 13 milyon genç nüfus var. Ögrenci yahut öğrenimini tamamlamış yada boşta gezen olsun pek de fark etmiyor, sürekli kafaları karıştırılıp zihinleri bulandırılmaya çalışılıyor. Aşırı serbest düzen aleyhtarlığı yapmak ilericilik gibi gösteriliyor. Barlarda pavyonlarda görünmek bir meziyet gibi pompalanıyor. Ne yapsın gençlik bunca tuzağa düşmemek için. Duygu, düşünce, hayal bakımından enerji dolu olan gençlerimize, bu özelliklerinin getirdiği üstünlüklerinden faydalanmak yerine onları zehir tacirlerinin tuzaklarında av olarak görmek içimizi paralıyor. Bir değil birkaç kez daha düşünceye sevkeden şiiriniz için candan kutluyorum. Unutulmamalı Melis'ler. Saygı dudum bir kez daha... Selamla
Önce duyarlı yüreğinizi kutluyorum.Gençlerimizi evlatlarımızı esir almış bu uyuşturucu illeti maalesef artık çok küçük yaşlara kadar indi.Benim milletim zaten su an sahipsiz,her gün yaşanan binlerce acı olayları artık yaşamak istemesemde maalesef kulaklar sağır gözler kör.Anneler babalar evlatlarımıza lütfen sahip çıkalım eğer bizler evlatlarımıza sahip çıkmazsak onlara kimsenin sahip çıkacağı yok.Lütfen cocuklarımızı iyi izleyelim,kiminle arkadaşalık yapıyorlar gözetelim ne cok sıkmak nede cok serbest bırakmayalım evlatlarımızı.En önemlisi ne biliyormusunuz onlara sevgimizi verelim sevgisizliklere salınan yüreklerde bunalımlar vardır,itilmişlikler vardır.Aslında çok şeyler yazmak istiyorum ama sadece biliyorumki bu yazılarımız bu sayfalarda kalacak.Allahım hiç bir anneye babaya evlat acısı yaşatmasın.
benim de bu adım başı kötülüğün yeşerdiği dünyaya emanet edeceğim üç küçük çocuğum var ve hergün kara kara düşünmeden edemiyorum. ne yapsam ne etsem de onları korusam bu kötülüklerden. daha ne kadar onların yanında olacağımıda bilmiyorum. korkuyorum çoook acaba onlara kendilerini korumayı öğretebiliyor muyum..benim doğrularım ne kadar doğru...acaba yara almadan bu hayata göğüs gerebilecekler mi...aklım da bir sürü soru var. hepsinin cevebını ancak bana zaman verecek...yüreğinize sağlık sayın çınar...saygıyla yüceleşen sevgilerle kalın...
bir musîbettir bu olay ve ders alınması gerekir / di... özellikle günümüzde çocuklarımız için büyük bir tehlike olduğunu okuduklarımızdan ve izlediklerimizden anlıyoruz ama acaba çocuklarımıza özel olarak bu konularda gerekli aydınlatmayı yapıyor muyuz?.. Melis' ten sonra kaç Melis daha kurban verildi; hiç merak edip de araştırdık mı yahut böyle bir soru aklımıza geldi mi hiç? tabi ki ben de dahilim bu hesaplaşmaya... sevgili Göle' yi yürekten kutluyorum bu şiir dizeleriyle duyarlılığını paylaştığı için... bilgi: hele yeğenimin çocuğunun adı da Melis olunca, şu an gerçekten daha da zorunlu hissetmeye başladım kendimi bu zehirle mücadele edebilme adına...
saygılar