yokluğun iki elinden sımsıkı tuttuğumdan beri, aşkın iki yakası bir araya gelmiyor…
söz sükuta varanda ellerimi kanatan yorgun bir gül oluyor gözbebeklerimde gün...
peşi sıra koşar gibi bir vapurun ardından, koşup geliyorum sana doğru pür telaş… coşkun bir ırmak olup çağlıyorum kimi zaman, sonsuz bir derya oluyorum, kavuşup dinginliğine, ve tenindeki tuza kanıyorum doyasıya her gece …
ve her gece beni terleten bu rüya, kül renkli güneşleri bile döndürüyor güle. sensizliğin damarlarımda kol gezdiği akşamlar, yağmalanmış saatleri çiğniyor havsalam… bir serçenin kanadından süzülüyor hatıralarım, kelebek telaşı var yüreğimde gizliden gizliye zaman/sızım…
kadim bir kelamdan arta kalan bu aşk sanrısı, siyaha boyuyor ondördünü ayın.
yılgın bir an/delip geçecek kirpiklerimin arasından usulca. çatlayacak kalbi arzın. yalnız asya’ya isnad edilen, bu istisna hikayeden, kor yüreklere gürzü değiverecek korkarım ferhat’ın...
feri çekiliyor gözlerimin, kalbimde müzmin bir sızı, şakaklarımda her güz yenilenen güz sancıları... baharda tomurcuklanan güllerin kasımda sarı sabır hasadındayım. ve yokluğunda, resmidir üryan kaldığımın mekan/sızım…
göz dağı verme bana aşk ! ben kaf dağı’nın sultanıyım… çölün dilini çöz leyla!.. aşk, lal kalmasın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sızı/m şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sızı/m şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel dost, Yürek sesiniz, su gibi çağlamış ki dökülmüş sayfada... saygılarımı sayfanıza bıraktım. Değerli kaleminiz varolsun. Sevgiler yüreğinize. Kalbiniz gülümsesin...
ve her gece beni terleten bu rüya, kül renkli güneşleri bile döndürüyor güle. sensizliğin damarlarımda kol gezdiği akşamlar, yağmalanmış saatleri çiğniyor havsalam… bir serçenin kanadından süzülüyor hatıralarım, kelebek telaşı var yüreğimde gizliden gizliye zaman/sızım…
canım arkadaşım o kadar güzel olmuş ki benim için günün şiiri,tebriklerimi yolluyorum.... bilmem belki yersiz bir itiraf ama hayatımda karşıma çıkan önemli dönemeçlerimden biri oldunuz. sayenizde pek çok şey değişti şimdi,saygılar...
göz dağı verme bana aşk ! ben kaf dağı’nın sultanıyım… çölün dilini çöz leyla!.. aşk, lal kalmasın…
nazdar kelâma tövbe.. yazarsam; kalemim kırılsın…
yokluğunda, bilirim ki; aşk/sızım…
Harika dizelerdi doğrusu. Hele buradaki "çöl-çöz"; "leyla-lal; "kelam-kalem" sözcüklerindeki söyleyiş yakınlığı eserinizin finalini müthiş kılıyor. Güne yakışan bir şiir olmuş, umarım yanılmam.
Çokluklar, varlıklar mı çevremi siziılarıyla kuşatırlar, yokluğun mu kimsesizlik suretinde daha çekilmezdir? Şiirde güneş var, ırmak var, Ferhat ve Mecnun da bulunuyor. Şiirin derdi varlık değil öyleyse, yokluk hiç değil. Şiir varlık yoklul med-cezirlerinden doğan şarhoş edici siziyi ele alıyor bence. Sözler öylesine güzel ve uyumlu. Kutlarım.
bazan sizin yorumunuzu okurken şiirimi yeniden tanıyor gibi oluyorum,bu çok hoş bir duygu gerçekten...çok teşekkür ediyorum beğeniniz ve yorumunuz için... sevgiler...
yokluğunda, bilirim ki; aşk/sızım… .... Beklemeye deydi doğrusu bu şiir. Bir gelip pir gelmiş şaire. Ki böyle bir finale ve tüm şiire tebrik yetmez bilirim. Selam ve saygılarımı yolluyorum.
Gelişi geç
Gidişi zamansızım
İçimde
Zaman/sızım.
Birinin bu şiirini anımsattı şiiriniz bana...
Çok çok güzel
Ve içinde derin manalar barındıran bir şiir
Kutlarım,saygımla.