(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSANLIK BU DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSANLIK BU DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet feryat ediyoruz edeceğiz de. belki sesimizi duyan b,iri olur.benm gibi gariplerin elinden keşke daha fazla bişey gelebilse. ben elimden geleni yapayım da. gerisi yetkililere kalmış b,şey...
ewt inşallah. ama bir bencilliktir bir bunasalıktır sarmış milletimizi. davos örnek olsun diyorum bizlere(herhangi bir siyasi düşünce güdülmededn).
aslında öyle olması gerekirdi. komşusu açken yatan bizden değldir. komşusu dardayken keyf çatan da bizden değildir. her kes bastığı yer kadar da duyarlılık gösterse çözülmez değil. ama tabi yapılsa..
Şimdiye kadar hep kaldık diye söylüyorum zaten,daha çok çalışmamız gerekir diye hocam...Çalışıp geçersek ne ala...Dilerim herkes üzerine düşen görevi yapar...
sağolun. duyarlılıktan öte yapmam gerekeni/yapılması gerekeni yapıyorum.
bu şekile bu devire bu bencilliğe bir son verilmeli. nereye kadar artık bu sel. bu akın nereye? dizgin vurulalı artık bu akışa. haiti de deprem odu çinde türkler katledildi, filistin kavruluyor. cıldırıyorum bu insanlara. kardeşi gözyaşına boğuluyor kendisi kılını bile kıpırdatmıyor. böyle insanlık mı olur?
bir bufalo sürüsünden bir bufalo aslana yakalandığı zaman öbür bufalolar onu kutrtarmak için canlarını tehlikeye atarak aslana saldırıyorlar. , oysa bizim cok bilmiş insanlar sinemalara pek meraklı. sanki sinemadalar da film izliyorlar. bir bencilliktir bir durgunluktur sarmış bizleri/herkesi???*******-*,- ***:(: ne our biri bu vefasızlığa son versin..................................
İnsanlık bu kadar da kolay değil, Kolay olmadığınca değersiz, Değersiz olmadığınca bencillik değil. İnsanlık, haksızlığa susmak değil.
Kutluyorum,bu insan sevgisi dolu yüreği. Evet insanlık bu değil katılıyorum. Ne yazık ki çağlar boyunca insanlık hep sınıfta kaldı. Var olun sevgi saygı dolu kalem.
insanlık bu sınavı geçmedi ewt ama geçmeyecek değil. gecebilir. başımıza çömelmiş hodbinlikten kurtulsak ne ala. insanlığın yarası kapatılmalı tez. akan kardeş kanının musluğu sıkılmalı.
Durma günü değil bugün, İnsanlık sınavı günü bugün. Namahreme mezar kazıp, Kardeşliği bilme günü.
İnsanlığımızı sorgulayıcı,anlamlı bir şiir okudum gönül sayfanızdan insanlığımızı hatırlayarak tüm dünyaya barış,huzur ,kardeşlik duygularının egemen olması dileğimle duyarlı yüreği gönülden kutlarım selamlar saygılar..
bir acı sözün bin beslediği vardır. yarası kanayan bilir. gayrı yok. insanlığı iki catal arasında düşünmemek gerek. şu gani dünyada bir açık pencere mi kaldı k? insanlık bu kadar yontulmuş bu kadar kısır bırakılmış. insanlığı kaybettiğimiz yerden almalıyız. gayrı işimiz tez başlar aşar...