belli belirsiz rüzgarın altında yarım ağız aşk sözleri vardı kaç parmak gezdi vücudun sınırında kaç kadın sureti alıp kaçtı can sesini dilsizdi hali kayıp gitti
öldü azrail ziyarete hazırdı artık kefene sarıldı üryan bedeni ilk defa beyaz asildi o görmedi sormadı asla neden diye ömrün de gidiş tek çareydi belki ona göre
kopuk sayfaları nokta virgüle küstü satırların da selam ederken ecel trenin son vagonuna içi boşaldı ağlamadı asla kavuşurken ruhu semaya
siyah ve beyaz bulutlar sustu alırken toprak içine bir dost saydı gök yüzünü çirkef suretler arasında tek has nefesti not düşün hadi ölüm tarihi kaybolmasın onun gibi........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir erkek günlüğü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir erkek günlüğü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşam-ölüm arası tahlili olup, buruk bir lezzet bırakan, akıcı dille yazılan okunası bir 'şiir' olmuş. Yazan yürek, kalem daim olsun.. Saygı ve sevgilerimle..
siyah ve beyaz bulutlar sustu alırken toprak içine bir dost saydı gök yüzünü çirkef suretler arasında tek has nefesti not düşün hadi ölüm tarihi kaybolmasın onun gibi........
Susturamaz kimseler böyle yüreği, yüreğine sağlık dost Şair, kalemin daim olsun, sevgi ile..
dost hoşgeldin sende gidiyorsun öylemi yaprak dökümü oldu edebiyat defteri inşallah yeniden aramızda görürüz bu güzel yüreği allaha emanet ol kardeşim...