gül sadece gül sen dökerken çehreni güneşin aydınlık yüzüne sebep arama yolu kapandı çığ altında ağlama sıvıları doldu taştı sel figan silmek görev olmamalı yalnızca yoğrulmalı yürek aşk harcıyla
kırmızı gün batımı şeffaflığı teninde ki dudak temasım belki de yada arzunun şehvete boşalması sinsice hepsi sende gizli tüm bakir asilliğiyle
yar dök koynunu sineme kokun sinsin her çekişte hücreler ayaklansın mazi yok olsun önce ki ruhların mahzeninde göm üstünü kara çamurlar da boğulsun
konuş susma ki kavruk suretler kabarmasın gurur maskeleri düştü yüzlerinden sen ve ben hayatın çarkı değişti ellerin de anladım ki sevmek sevilmekten daha zor değil şimdi sakın gitme kilitlensin bedenim efsun gözlerinde.......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
efsun gözlerin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
efsun gözlerin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
konuş susma ki kavruk suretler kabarmasın gurur maskeleri düştü yüzlerinden sen ve ben hayatın çarkı değişti ellerin de anladım ki sevmek sevilmekten daha zor değil şimdi sakın gitme kilitlensin bedenim efsun gözlerinde.....
kitlensin yürekleriniz birbirine sevin sevilin her sey gönlünüzce olsun ask daim olsun ,,,,,,,yüregine saglik dost mukemmeldi yine tbkler sevgiler biraktim sayfana en derininden,,,,,,,,,,,,,hayirli geceler,,,,
konuş susma ki kavruk suretler kabarmasın gurur maskeleri düştü yüzlerinden sen ve ben hayatın çarkı değişti ellerin de anladım ki sevmek sevilmekten daha zor değil şimdi sakın gitme kilitlensin bedenim efsun gözlerinde.......
Konuş be şairim, kıskananlar çatlasın, Allah mutluluğunuzu daim etsin, seven gönüllerden, ne güzel dizeler okuyoruz yüreğinize, yüreklerinize sağlık..Sevmek yari sevmek, Anayı, babayı, kardeşi, dostu sevmek, Vatan'ı sevmek ve sevmek, sevmek, sevmek ne güzel Sevmek, saygı ve sevgi ile selamlar yolluyorum sayfana ve seven yüreklere, esenlikler dileklerimle..
hoşgeldin can şaiirim nasılsın inşallah iyisindir şeref kattın sayfama.konuşucaz kardeşim susmak korkaklara yakışır ancak iyi ki varsın allaha emanet ol dostum..
susma ki kavruk suretler kabarmasın
gurur maskeleri düştü yüzlerinden
sen ve ben
hayatın çarkı değişti ellerin de
anladım ki
sevmek sevilmekten daha zor değil şimdi
sakın gitme
kilitlensin bedenim efsun gözlerinde.....
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM SAYFANIZDA KUTLARIM .