Koy beni sensizliğine Gözünün alamadığı o tenha yere Hadi uzat en konmaz düşlerini Uykularıma, haram gecelerime… Zamanla neler geçmedi ki Ay bile asılı kaldı dünyada Kim memnun halinden Kayan yıldızlar mı dersin?
Biliyorum tuhaf bir adamdım Nereye istersen oraya çarpardım Ne yürek kaldı Ne de sen… Sen öyle sanıldığın kadar —en, enlere yakışmıyorsun! Düşününce bir sancı En çok geçmişte kalansın artık
Fısıltıma biraz kulak ver Yüreğinde kalanlara aldan artık! Pencerene konan şu bülbül bile Daha mutlu senden… İnan bana herkesin yüzü temiz Olabildiğince yaşıyorlar hayatı Ama fakir ama zengin Senden daha yüreklice…
Daha ne diyeyim sana Kaplumbağaların neden uçamadığını mı? Kelebeklerin neden üç gün yaşadıklarını mı? Seni, sana anlattım oysa… Daha ne sözüm var ne de heyecanım Kalmadı bende sen artık Ama kaldıysa sende ben Ne olur at onu da mezarlığına…
Dedim yanlış bu zaman Dedim uyandırmayın yüreğimi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Koy Beni Sensizliğine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Koy Beni Sensizliğine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.