O zamanlar ben bir şeye sahip değildim fakat . yetiyordu bendeki bana ...
Oluş halinde olduğum şarkılarla dolu bir pınarın durmadan yeni şeyler yarattığı sisin dünyayı örttüğü tomurcuğun henüz harikalar vaat ettiği ve bütün vadileri dolduran çiçeklerden binlercesini kopardığım geçmiş zamanları geri getirin ...
Gerçeği bulma aşkı ve yalanın keyfi ele avuca sığmayan ihtiraslarımı o derin ve acılı mutluluğumu kinimin ve aşkımın gücünü bana geri verin ...
yıllar ...
13 ocak 2010
...
ne çabuk geçtiniz yıllar bir lâhza durup dinlenemez misiniz ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıllar ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıllar ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlu olsun doğum gününüz...Bende gün olarak 13 ü seçmişim dünyaya gelmek için...İnsanlar pek uğurlu bulmazlar ya 13 ü...Ama hiç aldırmıyorum...İyi ki doğdunuz sizde..Nice mutlu yıllara..ESRA
dertlerin cümlesinin ve dünyanın anasını ağlattığım o günleri direnme gücümü gençliğimi geri getirin yıllar bu bir emirdir.! ah be şiir dostum ne güzel olurdu... çaldım sakladım bu şiiri benim düşüncelerimi yazmış sanki sevigler saygılar
ah keşke daha önceden haberimiz olsaydı doğum gününüz için pastamız yoktu ama keserdik pasta niyetine bir kutlama şiirini..şimdi bir yıl daha mı beklemek gerek?
kutlu olsun mutlu olsun doğum gününüz ve hüzünlerden uzak olsun ömrünüz... nice senelere....