(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dağınık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dağınık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
......... Son nefesimi Yangın sonrası Köz sancılarına tutulmuş yüreğinde vereyim Dinelim beraber
Yüreğini Yüreğime yasla Göz pınarlarımdaki coşkun seller hatırına Bir kez bak bana Dağınık gel Bütün bölünmüşlüğüme rağmen Ben toplarım seni” .. İnsan sevince her şeyi ile sevmeli. Başkasına gösterdiği hoşgörünün en az bir o kadarını sevdiğine de göstermeli. Güzel bir şiir. Zevkle okudum. Selamlar...
Kendinden emin ve güçlü bir karakter var şiirde Ne bir boyun eğiş ne teslimiyet acıyı başı dik kabul edip onu onarmak için gerekli tüm fedakarlığı yine başı dik yapabilecek biri
çok beğendim..şiir okuyanındır aynı zmanda
affınıza sığınarak ben bunları hissettim bu güzel şiirde demek istiyorum
// Dağınık gel Bütün bölünmüşlüğüme rağmen Ben toplarım seni”//
Biraz düğümlü bir felsefeye giydirilmiş sade ve etkileyici bir elbise gibiydi. Şiir söz fazlalıklarını çarçabuk dışarda bırakmış, bu anlamda da ilginç. Şiire söz yetmez diyelim, hissedelim. Saygıyla.
Ne sağımdaydı yaslanacak bir omuz Ne solumda nefese üryan yürek Ne de tam karşımdaydı uzattığım ellere El olmayacak kadim
Bir tek ardımdı bir selama razı olan Bakamadığım / biliyorum Aralarsam kirpiklerimi Çözülecek sus düşmüş dilin Söyle / nerdeyim?
Muhtesemdi, okumak büyük keyifti, imgeleriniz o kadar anlamli o kadar derindi ki, ustaligin ve duygunun essiz birlesimini gördüm ve mest oldum, tebrik ediyor alkisliyorum Leyla hanim...
tek kelimeyle muhteşemdi beğeniyle okudum yazan kaleminiz hiç susmasın. tebrıklerim kocaman sevgimle. .......... ...........Yüreğini Yüreğime yasla Göz pınarlarımda ki coşkun seller hatırına Bir kez bak bana Dağınık gel Bütün bölünmüşlüğüme rağmen Ben toplarım seni” ...
Yüreğini Yüreğime yasla Göz pınarlarımda ki coşkun seller hatırına Bir kez bak bana Dağınık gel Bütün bölünmüşlüğüme rağmen Ben toplarım seni”_________________Şiir çok güzel final muhteşem olmuş var olun gönlünüze sağlık. Selam ile.