İç acıtan Enstrümantal bir melodi İşitmeye görsün Yüreğimin anten telleri…
Beni alt-üst eden depremin Artçıları sarsar bedenimi
Başlar benliğimin Sevdasal titremeleri
Ve gönlümün Karasal terlemeleri...
Kaybederim kendimi o an
Patlamaya hazır bir volkandır dilim Etna’ya nazire yaparcasına fışkırır Ulu bir dağ gibi mağrur Marianna Çukuru kadar derin yüreğimden Niagara’ya inat bir coşkuyla dökülür kelimelerim Everest’e çarpıp döner aksisedam… Sen duymaz mısın ki; Eyy.. En güzel sevdam?
******
Sevdan, öylesine devasa ki bende Deryalar içinde, Tuz zerresiyim sende… Eriyorum günden güne, ölüyorum… Uykularım firar ediyor Gecelerin ’F’ tiplerinden özlüyorum… ******
İlk zamanlar Sarmaşık gülü sanıyordum Seni ben… Sürgünler, sarışlar, sarmalayışlar bekliyordum senden...
Ama sen; Arsız bir ısırgan otu gibi dokundun gözlerime İntihar komandoları kadar gözü pek Mevzilendin beynime… Zehirli bir sarmaşık gibi dolandın yüreğime…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğine Sağlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğine Sağlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah o gitmeler ,,, aşkın izlerini taşıyan bir bardağı tuzla buz ettiğin yerde günlerce takılı kalan bakışları süpürüp atamamak ... neydi peki aşk?... kime nasıl inanayım şimdi sen dayandığım bütün duvarları bir kiprit çöpüyle devirmişken... ben çırılçıplak kalmışken hayatın kollarında ve ölüm gülümsüyorken sol yanımda ...
Nerede başlamıştı HİKAYE belleğimdeki tüm harfleri yitirdiğim yerde mi? saçlarının sarısı mı odamı aydınlatan yoksa şu zavallı lambamı? Korkmana gerek yok bileli değil HÜZÜN bıçağımın keskin yanı. Nerede başlamıştı hüzün? Sağ bileğindeki sargıyı güvercine benzettiğim yerde mi? hani sen güldüğün gün yeniden sevecektin insanları. Ben mi kaybettim gülüşüne giden yolları yoksa sen mi unuttun sevmeleri. Nerede başlamıştı YALNIZLIK? Beni sana getiren trenin soğuk demirlerinde mi? yoksa hala kanıyor dediğin yaralarında mı? Nerede başlamıştı yağmur? Senin gözlerindeki bulutta mı? Benim anlattığım masalda mı? Henüz bilmiyorsun üstelik bir şiirden çıkıp geldiğimi. Nerede başlamıştı yaşamak amaçlı yapılan intihar? Senin iki kalem bir kâğıt evinde mi? yoksa benim LAL kalmış dillerimde mi? Ama isteseydin dilsizde sevebilirdim ben seni. Nerede başlamıştı YAŞAM? Parmağına minik bir kuş kondurduğum yerde mi? saçlarının tellerinde mi? ya da isminin şiir olduğu şehirde mi? nerede başlamıştı SUSKUNLUK? Yeni bir alfabe bulduğun yerde mi? yoksa sol tarafında mı? Bozulsun diye bu sessizlik alkışlıyorum kuşları, kedileri, seni, hayalimdeki martıları. SÖYLE NEREDE BAŞLAMIŞTI…...alıntı...
Kutlarım şairim güzel dizelerinizi sevgimle saygımla cici bakın ömrünüze ve gönlünüze...
Yasemin çiçeklerimi pembeye boyayan değerli şairim bir değerdir renginiz çiçeklerime zarif ve kibar yüreğinize çok teşekkür ediyorum sevgimle saygımla...