(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk, günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, unutulmayacak kadar yakın ve tek başına yaşanmayacak kadar özeldir. Bunlardı benim bu nadide eserden anladığım..
Güzeldi anlamlıydı ipeğimsi bir uslupla yazılmış birazda sitem içeren bu harika eserinizi tüm samimiyetimle vede yüreğimle kutlarım TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle birlikte tam puanımıda bırakıyorum değerli sayfanızda Allaha emanet olun.....yudumyunus
...derinliğiyle akıcılığıyla çok hoş bir şiir olmuş kardeşim..serbest şiirde hakettiği değeri kanaatimce tam alamamış engin bir gönüle ve kaleme sahipsiniz..şiirlerinizi özlemiştik, umarım böyle güzel esrlerle sık görürüz aramızda sizi..
SAYIN DEMİRTAŞ; SERBEST TARZDA YAZILMIŞ ÇOK ANLAMLI BİR ESER OLMUŞ... ÖZELLİKLE 'Yokluğun yok etse de varlığımı, Varlığınla varlığa eriştir beni! Sende buldum varlık sebebimi… Nerdesin? Ey varlığına kurban olduğum! '
BU BÖLÜM TAM ANLAMIYLA ŞİİRİ ZİRVEYE ÇIKARMIŞ.. BU DEĞERLİ PAYLAŞIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM... SAYGILAR...
ahmed xani tarafından 1/3/2010 12:35:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yoksa ufukta görülen hayalin mi?
Hayalinle hayalsiz bırakma!
Gel mecnun eyleme beni…
Nerdesin?
Ey beklenen sevgili!
güzel bir şiir okudum şairi kutlarım