kapı ağzı yalnızlığın bitti başımıza gelmesi imkansız derdik sokağın da çift kişilik bankları görürdün oturamazdın biliyorum neden diye sorma sende ben gibisin hiç çoğul olmadın ki
mutlak bir eksik vardı hayatımız da tamamlanmayan belkide acıtan törenler beni çağırmazdı mesela damsız alınmazdım en çok bu üzerdi beni mazimde biliyormusun
paylaşılmadı bir yudum çayım o bile tekildi şekersiz içerdim kıskanırdım belkide neden eşi olsun ki ben yalnızken anlıcan bencildim sensiz senelerim de
babaözlemim olurdu sen gelmeden aşk yada sevda uğramadı ki eskimde nasıl düşlerim canlansın söylesene kapamıştım onları açılmıcaktı bu canda helal et hakkını sevgini bağışladığın için........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çoğul olmadık mazide şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çoğul olmadık mazide şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben neden senin avuçlarına bakarken kendi hayat çizgimi aradım!? Ben neden hava durumu sunucularının bölgelerdeki gözyaşı miktarlarını da belirtmesini bekledim, yağmurlarla birlikte!? Ben neden bütün süpermarket raflarında senin konserveni aradım!? Ben neden senin telefon numaralarını kutsal kitaplarda bir şifreye denk... düşürmeye çabaladım!? Ben neden soğuk suyla yıkanırken hep sen üşüyorsun sandım!?alıntı... En güzel bencilliğin aşk olsun güzel yürekli senyorum ki bu güzel yüreğe verilen her yudum sevgi haktır. Helal olsun sevmeyi bilene sevgimdesin saygımla... Cici bak hem senyora hem sevdana...
paylaşılmadı bir yudum çayım o bile tekildi şekersiz içerdim kıskanırdım belkide neden eşi olsun ki ben yalnızken anlıcan bencildim sensiz senelerim de