(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli hemşerim, Gözlemlerin ve buna istinaden taşlama, verilen iletiler çok yerinde. Umarım muhatabıda okur. Gerçi şiir her zaman muhatap bulur. Ağa' lar her dönem ver olduğu için, kendileriyle yüzleşmeleri lazım. Tebrikler. Kalemine, yüreğine sağlık. Selamlar. saygılar.
Nedendir hep eski dostlar sayfada uzun süredir yoklardı ..bende yeni döndüm ve çok özel ve iletilerle dolu bu güzel şiiriniizi haz alarak okudum...tebriklerimi bırakıyorum sayfanıza yeni yılda güzel günler dileğiyle..
aşiyan052 tarafından 1/1/2010 11:27:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
UTANMAZ BU AĞA HOCAM UTANMAZ... UTANACAK OLAN ZATEN BUNLARI YAPMAZ... :)
UZUN ZAMANDIR YOKTUNUZ İNŞALLAH SAĞLIK PROBLEMİNİZ DEVAM ETMİYORDUR... EĞER ÖYLE İSE RABBİM HAYIRLI ŞİFALAR VERSİN... VARLIĞINIZ YOKLUĞUNUZDA DAHA BİR İYİ HİSSEDİLİYOR BİLESİNİZ... GÜZEL VE RAHMETLİ MAHSUNİ ŞERİF GİBİ HİCİVLİ MANİDAR SÖZLER İÇİN TEŞEKKÜRLERİM... CAN-I GÖNÜLDEN ...
Yunus bakmaz it uşağa Giremez baykuşlar bağa Geldiysek biz bir kavşağa Asla taviz olmaz dağa..........ağa...AĞA ****************************** ağa ağa ile hoş geldin
Su akmazsa ırmağa Kurur döner batağa Hassas olan kulağa Öter durur kurbağa..ağa ==========================
Tüm toprağı almışsın, Köylüyü köle yapmışsın, Nasılsa siyasetçi arkanda, Sen maddeyi tapmışsın...Ağa. HakanKURTARAN Değerli Üstadım, Türkiyenin acı gerçeği bu. Bir ağa ayarla beş bin oya sahiplen. Yüreğine sağlık.. Saygı ve selamlarımla ...
İnceden ama iyiden iyiye taşlamalarla çok güzel bir şiir üstadım, Bu 'ağa' da tanıdık geldi sanki, çok var bunlardan memlekette... İnşallah 'ağa'lar da okur nasiplenirler... Yürekten kutluyorum üstadım, selam ve muhabbetlerimle...
Gözlemlerin ve buna istinaden taşlama, verilen iletiler çok yerinde.
Umarım muhatabıda okur. Gerçi şiir her zaman muhatap bulur.
Ağa' lar her dönem ver olduğu için, kendileriyle yüzleşmeleri lazım.
Tebrikler.
Kalemine, yüreğine sağlık.
Selamlar. saygılar.