Hastalıklı sanrılar içerisindeyim hüzün işliyor gergefinde beni, ilmek ilmek... bir hata var ama nerede? mümkün olmayan nedir bu kadar?
Kuru,mat bir acı yüreğimde gözlerimden taşırıyorum coşkun nehirleri dudaklarımda yavan bir nefes belki son kez, evet son kez kuruyorum haketmediğim hayalleri...
Adım adım yaklaştırıyor bedenim gırtlağa kadar dolan günahlarıma sahi ne zaman öğrendim adam gibi günah işlemeyi? öğretmiş zaman iki arada bir derede öğretmiş meğer o telaşlı halde...
Dizelerle sevişirken düşlerim bağışlanmaz günahlara imza atıyorum şimdi üzerime yürüyor vicdanım daha yok mu diyebilmek sadistçe ve kendime en büyük haksızlığım...
Yarın yok! yarınlarım kayıp oysa ben kendimi unutalı zaten çok oldu bir düş perisini kaybettim onu arıyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendimi Kaybettim Kendimde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendimi Kaybettim Kendimde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dipsiz bir kuyuya düştüm kendi kendimi gömdüm toprağın içine sorular hep içimdeki çocuğa bir yanlış var yolun uzanışında içimdeki her düşünce aynalarda şimdi çıkmam gerek bu anlamsız hengamenin içinden sessiz ve sakince anlamlandırmalıyım kendimi ve bir kez olsun kendim için hesapsızca yaşamalıyım
Hesaplaşmanı bitir ve artık geri dön yaşamın asıl rengine Ve yeni amaçlar olmalı yürürken ve yeni hatalar Hata yapmak yaratılışımızda... Sevgimle ve saygımla...
sessiz feryatlardayım
yeniden & yine.
[mamy ex]