(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Hoşçakal Bir Elvedaymış Bilemedik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Hoşçakal Bir Elvedaymış Bilemedik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
farkına varmadan zaman akıp gitmiştir,ne zamanın ne beklediğini idrak edememişindir.ne de beklediğinin beklendiğinden haberi vardır....harika duygularla yazılmış çok güzel bir şiir okudum.yüreğiniz susmasın.kaleminiz daim olsun.
ateşi ancak gözyaşları ıslatır ama yine de gülmeyi dene/sen aynalara yansımayan yüzümle posta güvercinlerini salıverdim bu şehre ben siyahın celladıyım, mavinin kaçkını Züleyha´dan payıma kalan beyaz gömleğimin yakasında kirdi aşk.
ağır hayallerle bir arap atının sırtından yuvarlandım geceye kapıma dayanır raydan çıkmış ölüm ilanları duygu zindanlarında intiharına şahit oldum bir kelebeğin sadece iki mevsim yaşarmış insan biri kış diğeri de aşk.
kısa ömrümün son demimde ilk arzum baba olmaktı fakat beklemeyi öğretemedim güneşe uçurtma uçuran çocuğun sevincini hala yaşayamadım gülün dikenine değdi elim griye aldandım sırdaş oldum uzun beklemelere hayallerim nasır tuttu yeşiller kangren en zifiri gecede bile kirpiklerimle demlediğim aşk.
vurgunun mürekkebi kurumaz hiçbir zaman intizar soluklu vuslatlar nerede sabırlarım zulme uğradı hin ağrılara düştüm ve beni şimdi “sigaya çeken Molla Kasım” değil bakire bir fahişe! aşkı hecelere bölsem elleri üşür mevsimlerin ferman tanımayan aşkın hayal bekçisiyim ne zaman kapasam gözlerimi penceremde zamansız aşk!alıntı...
Kutlarım şairim güzel dizelerinizi sevgimle saygımla...