(Not: Her sitede adımın ve şiirlerimin olmasını istemediğim için; yazılı izin alınmaksızın şiirlerimin tek tek ya da blok olarak kendi kayıt ettiğim sitelerin dışında yayımlanmasına izin vermiyorum.)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yansıma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yansıma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonu geldiğinde bu ince yolun: Bir büyük vuslat var; Rab ile kulun Kime faydası var şöhretin, malın? Her fâni kefenle çekip gidiyor YÜREĞİNE SAĞLIK OFLU DOST .KUTLADIM SELAMLA NEFİS ŞİİRİNİZİ
hemşehrim uzun bir aradan sonra sayfanızda gene mükemmel ince dokunmalarla ders alınası bir tema ile işlenmiş özel bir eseri okumak büyük mutluluk...yorum anlamsız kalır kelimelerin yanında...kutluyorum saygı ve selamlar...
Ne zaman ki çıktım nihâî yola; Mâzi, gözlerimden akıp gidiyor. Doğrunun değeri dönmüş kalp pula, Yanlış; benliğimi yakıp gidiyor.
birde eğriden eğriye bakıp doğru diyen plastik yüzlü adamların arasında yaşamak zorundalığımız usta..olanla olması gereken arasında bir ince çizgide duruyor şiir o kadar zarifki okurken korkuyorum kırılır kelimeler diye..
Çok ama çooook güzeldi Şair.
Tebrik ve teşekkürlerimle.