Boğulsam da sığınmam hamâset; liman olsa Tarlaya yüz sürerim “ yiğidi harman “olsa! Ne gam çeker; kahrolur ne de hayıflanırdım; “Dinime dahledenler bâri Müselman olsa”!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırbaç (3) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırbaç (3) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba kardeşim. çok güzel ve anlamlı bir dörtlüktü.içi boş konuşmalar,her zaman karşındakinin canını sıkar bir de her şeyi biliyormuş gibi davranmak onların başlıca görevidir.insan bu gibi kişiler keşke gerçeği bilseler hiç dertlenmezdim diyor mısralar.keşke biraz daha uzun yazsaydınız.ama tam kırbaç olmuş.tek atışta 12 den vurmuşsunuz.kutlarım dörtlüğünüzü selamlar kardeşim.
Olmadı.! Şiire aç bıraktın., Bir dörtlük, şiirlerin devasa "adam"ına yakışmadı.. Oysa..! Muhteşem bir başlık, mükemmel bir içerikle, up uzun bir şiir okumak isterdim usta şairden. Bir dörtlükte olsa, Engin yüreğin, güçlü kalemin hep daim, hep salim olsun diyor, ______ Selamlarımı, saygılarımı, dualarımı gönderiyorum.. Allaha emanet olun üstadım...
Gönlüne sağlık.
Beğendim...
............................ Saygı ve Selamlar...