(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yitirdim Kendimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yitirdim Kendimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kör bir kuyuda Yusuf misali Ne sesimi duyan var, Ne bir el uzatan, kederime!
KİMSEYE MİNNET ETMEYİP, KUL KENDİ KENDİNE YETMESİNİ BİLDİMİ, NE KÖR KUYULARDA KALIR, NEDE EL UZATAN BİRİNİ BEKLER... KADERİDE GÜLLÜK GÜLİSTANLIK OLUR, KEDERİDE... TABİ BU BANA GÖRE...
KALDIKİ GÜNÜMÜZDE İNSANLAR DESTEK DEĞİL, HAYATIMIZA HEP KÖSTEKTİR... BUNUDA ÖĞRENİYORUZ HAYAT SERÜVENİMİZDE...
YÜCE RABBİM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN DUASI VE DİLEĞİYLE...
Ne ateşim kaldı, Ne közüm, Savruldu küllerim, Yitik canımda özüm, Çok sürmez toparlanırdım, Hani?
İnsan emekler verip karşılığında hüzünlere mahkum olunca,yüreği acı doluyor.Hayal ettiklerimiz,hak edilen sevgi askıda kalınca,tarifi imkansız umutsuzluklara yelken açılıyor.Dilerim tüm sızılar yalnızca şiirlerde kalır değerli arkadaşım.Tebrik ederim.Yine çok özel ve çok güzel bir eser okudum usta kaleminizden,Selamlarımla.
Ne ateşim kaldı, Ne közüm, Savruldu küllerim, Yitik canımda özüm, Çok sürmez toparlanırdım, Hani? .... Bu haldeyken mi? Çok zor ama dilerim tez zamanda toparlanırsın. Hüzünlere battım çıktım şiirde. Şiir yazdıracak bana dizeler tamda bu gün ara vereyim derken. Tebrikler sevgili Sazende. Hüzünlü ve güzel bir şiir olmuş.
Hakikaten bazen bazı şeyler unutulmak istensede unutulmamaya mahkum ! ! !
Hele unutmak istediğimiz şeyi unutmak için sürekli beynimizin en işlek yerine koyup orada unutmak isteyişimiz yok mu ! ne mümkün oarada unutmak oysa ki unutmak için sadece unutacağım demek yetmiyor UNUTTUM demek gerekli . . .
Ne sensin istediğim, Ne sana verdiğim emeğim, Yitirdim kendimi, Çok sürmez bulurdum! Hani?
Kaybettirene sormak en kolay olanı belki de...En çabuk saran (!!!)ki sarmaz yaraları sadece kanatır ... Duymak ister bazen yürek ,bildiği yalanların koynunda yeniden uyumak ister belki de ..Bıraktığı dünlü sayfaların her satırında bulmak ister sessizce kendini ...Dündeyken dokunulmamıştı ve inanmıştı saf olduğuna herşeyin ...
Sorma dündeki sayfalar da senin ve bugünün de ...Cevap kendinde ,kendi yerinde ...
Ne sesimi duyan var,
Ne bir el uzatan, kederime!
KİMSEYE MİNNET ETMEYİP, KUL KENDİ KENDİNE YETMESİNİ BİLDİMİ,
NE KÖR KUYULARDA KALIR, NEDE EL UZATAN BİRİNİ BEKLER...
KADERİDE GÜLLÜK GÜLİSTANLIK OLUR, KEDERİDE... TABİ BU BANA GÖRE...
KALDIKİ GÜNÜMÜZDE İNSANLAR DESTEK DEĞİL, HAYATIMIZA HEP KÖSTEKTİR...
BUNUDA ÖĞRENİYORUZ HAYAT SERÜVENİMİZDE...
YÜCE RABBİM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN DUASI VE DİLEĞİYLE...
SELAM VE SAYGILAR
MERYEM ZEMEROT