Az evvel bastıran Yağmur iklimimde Kim ıslandı ? Kimin saçlarında kederim Yanağında süzüldüğüm acı Ve umacı korkularım Hanginizin üzerinde?
Kim saklandı ? Hani?.. Hanginiz hangi cevizimin dibinde?
Sol bacağınızın kanı çekildi mi ? Babamın yok bacağını söylediğim de Yahut seyirdi mi elleriniz ? Ellerim sizi özlediğinde
Kim duydu çıkmazımda kalan Çaresiz, yorgun üstelik hasta halimi Yahut, içimde kopan öfkeyi Kim bilir beni? Kim bilebilir, Beklemeden büyüttüğüm Sevgiyi…
Kim okur mısramı? Hani, kim, nerde? Kim tütün basar Bir gece vakti, Rüzgar uğuldarken pencerede Acıyla demlenen gönlüme...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SORULAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SORULAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) Ne hoş ne samimi bir yorum :) Ben de yorumlarınızı seviyorum ne yalan söyleyeyim. Sevinçle bırakıyor her okuyuşumda :) Teşekkür ediyorum. Sevgi ve elbette saygımla...
oy oyyy sahiden. :) Ne çok şifa oluyor bir iki sevgili teselli biliyor musunuz. Hasta adamın gurbet sayıklamasına ne hoş dizeler düşmüş kaleminizden. Gönlüne sağlık "iğnedenlik"im...
Sağol, varol inş. sevgilerinle, sevgi ve saygımla...