Bırak yumayım gözlerimi gecenin süt kokan göğsünde sen bir başına kur kabuslarını hayat anlattığın kadar kirli sandığın kadar acı gelmiyor acıya alışık dillerime
Yağmur yağıyor elbette ıslanıyorken sırsıklam seviniyorum inan öpüyor bulutlar sanki yaşlı bakışlarımdan ve evet, kar düşüyor başıma lapa lapa bir masal kuruyorum imkansız ve sırsız bir hayal oluyorum hakikat denilen hayatta
Sandığın kadar acıtmıyor tenimin güneş yanığı sırtımda hala annemin sürdüğü yoğurttan güneş yağı
Ağlamakta güzel gülmekte nar çiçeği, gül göbeği tatlı kurabiye, susamlı simit eşek sırtında dağ bayır arısı, kurdu, kuşu, taş, toprak şu akan dere bu sararmış çayır uzağımda kalan oğul başını bekleyen eş güleç bir geçmiş hayali bile mest eden gelecek biliyorum... doğacak torunlarım bir bayram elimden öpecek gülümseyecek güneş ihtiyar halimde bile avuçlarıma…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mutluluk Kastım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mutluluk Kastım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlamakta güzel gülmekte nar çiçeği, gül göbeği tatlı kurabiye, susamlı simit eşek sırtında dağ bayır arısı, kurdu, kuşu, taş, toprak şu akan dere bu sararmış çayır uzağımda kalan oğul başını bekleyen eş güleç bir geçmiş hayali bile mest eden gelecek biliyorum... doğacak torunlarım bir bayram elimden öpecek gülümseyecek güneş ihtiyar halimde bile avuçlarıma…
haklısınız efendim bazen ağlamak bazen de gülmek güzeldir...yine de Allah ağlatmasın..hep güldürsün cümlemizi inşallah, teşekkürler, tebrikler, saygımla, selamlar...
İyi ki fotoğrafınızı koymuşsunuz. Ne kadar aydınlık bir yüzünüz var. Bir kaç gündür sayfamda yüzünüzü görmek tuhaf bir ferahlık veriyor içime. Gülümsemekten korkmayan cesur yüreğiniz için de teşekkür edebilir miyim kabul ederseniz :)
nar çiçeği, gül göbeği
tatlı kurabiye,
susamlı simit
eşek sırtında dağ bayır
arısı, kurdu, kuşu, taş, toprak
şu akan dere
bu sararmış çayır
uzağımda kalan oğul
başını bekleyen eş
güleç bir geçmiş
hayali bile mest eden gelecek
biliyorum...
doğacak torunlarım bir bayram
elimden öpecek
gülümseyecek güneş
ihtiyar halimde bile avuçlarıma…
haklısınız efendim bazen ağlamak bazen de gülmek güzeldir...yine de Allah ağlatmasın..hep güldürsün cümlemizi inşallah, teşekkürler, tebrikler, saygımla, selamlar...