Merhabanla otursun gözlerin geceye Önce suskunluğunu bırak masaya Kadehine düşsün bir can sesi Hadi kaldır başını…
Ne çok yalan söylemiş hayat sana Alnındaki çizgiler söyledi Sevmişsin vaktiyle bir kızın saçındaki deli sarıyı Delikanlı tarafında bir kuş atışı Gözlerin yıldızlara kafa tutarken zamanında Şimdi feneri sönük bir deniz mavisi bakışın.
Annen kokardı göğsüne aldıkça seni hüzün Şefkat ekerdi saçlarına her dokunuşu Bilirdin… Bilirdin de yârsizlik sinende ok bakışı Saplanırdı el değmemiş yüreğine nice sancı İLKNUR’ un baktıkça Islanırdı bulutlar gök gözlerin aktıkça Yansırdı yağmurun hazanlısı.
Kanımın canı adın bende yeğen Hadi eğme dik tut başını Sızlayan her yanın tenime sıtma Bir arabanın tekerinde kaldı sol yanının acısı Unutulmayan nice aşk şarkısı…
Sustu dediler sarı saçlın Göçtü dediler Seni hiç düşünmeden gitti dediler… Hadi şiirlere karıl Canımın mavi bakışlısı… Kırıldı kadehin yarısı!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sustu dediler sarı saçlın Göçtü dediler Seni hiç düşünmeden gitti dediler… Hadi şiirlere karıl Canımın mavi bakışlısı… Kırıldı kadehin yarısı! yüreğine saglık can dostum harıkasın
enfes bir çalışma... defalarca okudum... hadi bunu sesli yapalım neslicim... eminim harika bir eser çıkacak... her ne kadar yürek burkan bir hikaye de olsa , sen var ya inanılmaz yazmışsın...çok etkiklendim doğrusu...
dik tut ilk günkü kadar dik dursun başın, hüznün varsa var bırak değsin yüreğime, utanma... eğme ne olur başını, ne olur sus söyleme... mavi bir umut bırak bana, onu da kadehte kırıp gitme..
Kanımın canı adın bende yeğen Hadi eğme dik tut başını Sızlayan her yanın tenime sıtma Bir arabanın tekerinde kaldı sol yanının acısı Unutulmayan nice aşk şarkısı…
o nasıl imge yağmurudur ki; başkalarının acısıyla akar ince ince kaç gönüle taht kurdun dostluk hatrına bilki bende baki. tebrikler sevgiler saygılar canım cananım.
mavi bakışlarada hüzün düşer.. aşk vurmuşsa onu bi gece yarısı.. bir delik açılmışsa bi kere o yerde.. kapanmaz o yara,bitmez tükenmez bu aşka cısı.. mabi bakışlara da hüzün düşer.. maviyi biz umut-rengi bilsekte.. şiir ile..aşk ile..
pastoral_rapsodi tarafından 5/29/2007 7:19:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
bıravoooooooooooo aşkolsunnnnn kutluyorum birinin acısını bu kadar içten hiseden yüreğin önünde eğiliyorum.............................................. ve bu kadar güzel yazılmış şiirin...........
ve sen kokmuş sevgi ve hüzün dolu...
kutladım
Sevgimle