(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAMIN SENSİZ YÜZÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAMIN SENSİZ YÜZÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olsun be güzelim. Mutluluk sana, hüzünler bana daha da yakışır.
Tanır mısın bir bayram sabahına kimsesiz uyanmanın sancısını ?
Bilmiyorum… Can verişlerim, ansızın değecek mi teninin rengine ?
Ben bu aşkın kurbanı, Bayramın kutlu olsun sevgilim…
Seni çok seviyorum
Yanlızlık zordur hele bayramlar da daha da zordur hep gözler yollarda kulak çalmasını umut eden zildedir beklentlerinizin vuslatla son bulması dileklerimle bu hüzün yüklü dizeleri yazan yorumlayan yüreğinizi tebrik ediyor yeni yılın arzularınızın gerçek olmasına vesile olması temenni ediyorum.selam saygımla...
"Seni çok seviyorum,Bayramın sen yüzünü ne çok özledim" demenin sen/ce şekliydi ,dostum hüzün uzak dursun diyeceğim lakin hüzünleri ne çok sevdiğini ve ondan beslendiğini bilirken diyemiyorum fakat en azından şu kadarını diyebileceğim "yüreğinin taşıdığı kadar ve beslendiğin kadar hüzün seninle olsun"...
Sevgim saygım her daim dost...
Eş:)Hülya tarafından 11/27/2009 7:19:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Olsun be güzelim Mutluluk sana, hüzünler bana yakışır"
Ben alışkınım sancılara Ağrılarına alışkınım yüreğimin Uykusuz gecelere Eksik uyandığım sabahlara alışığım Ama kıyamıyorum sana Hani diyorum ki Okyanuslar kadar da ağlasam Razıyım Düşmesin yüzüne gözlerine hüzün Evet....Yalnızım Fakat seninle olduğumdan daha çok seninleyim Sadece bayramlarda burkuluyor biraz içim Bir de çığ gibi yakan özlemin Olsun be gülüm Ben sen mutlu olduğun sürece mutluyum Ölüm de olsa yokluğun Seni çok seviyorum....
Affınızla, Karaladım nacizane...
Hüzünle paylaştım:(
Sağlıklı ve umut dolu, yolu mutluluğa çıkan nice bayramlar....
Şairim .. Bu arife gecesinde bayram sabahına saatler kala geldim güzel ve yüreğiniz kadar özel mısralarınıza ve sadece sağnaklardayım Bir bal hikayeniz vardı çok güzel hatırlarmısınız şairim?.)) Bal tabağı size gelmiş kaşıkda sizde şiirinizde Eee o zaman sebeptir kirpiklerime güzel şiirinizde yağsın sağnaklarda sevgimdesiniz saygımla......
ben biliyorum dostum ve yazmayacak kadar yok hayatımda bayram sevinçleri tnımadığım bi duyguyu nasıl dillendiririm ki senin bayramların sevdiklerinle bayram tadında geçsin saygılar