(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYVALLAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYVALLAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaşadığından şüphe duymadan evvel biriktirdiğim nice geceler vardır kimi kör kimi sağır ay ışığındna mahrum olsun varlığın şüphe edecek bir yaşamım oldu ya Eyvallah...
geceye düştü satırlar ve süzüldü kelimeler saklandıkları yerden... yüreğinize sağlık... her zaman ki gibi derin ve hep manalı... kaleminiz susmasın... şiirle...
daha kucukken alisiriz tasarrufa sevincimizi paylasiriz herkesle huznumuzu biriktiririz paylassak dost uzulur dusman sevinir diye zamanla agir gelir huzun yuku tasiyamaz oluruz oyle ezilirizki acilarla sagmiyiz ,sag isek neden mutluluk ugramiyor ôlûmûyûz,ôldûysek neden toprak sarmiyor der dururuz içimizde yasariz herseyi yasadiklarimizi yasayamadiklarimizi dostun anlasa da soramaz uzulme diye dusman zaten anlamaz halinden son nefese kadar ezilmeyi tercih ederiz.
oysa kim ne derse desin deyip paylasmak gerek sevinc gibi huznumuzude. derdini sôylemeyen derman bulamaz.
kimi kör kimi sağır
ay ışığındna mahrum
olsun
varlığın şüphe edecek bir yaşamım oldu ya
Eyvallah...
geceye düştü satırlar ve süzüldü kelimeler saklandıkları yerden...
yüreğinize sağlık...
her zaman ki gibi derin ve hep manalı...
kaleminiz susmasın...
şiirle...