üç günlük dünyada insana her yer makber nerde kıyamet gününe kadar yatacağım yer yüküm bedenime sarılacak beş metre bez toprağın bedenimi ısıtacağı banada bir yer
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Banada Bir Yer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Banada Bir Yer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÖYLE KULLAR VAR Kİ, TOPRAK KABUL ETMEZ.. SEN GÖMERSİN O ATAR DIŞARI... ÖYLE KULLAR VAR Kİ, CEHENNEM KABUL ETMEZ... ONU YAKMAYA BENİM BİLE ATEŞİM YETMEZ DER..
ÖYLE KULLAR VARDIR İŞTE...
BU DÜNYADA, ÖTE DÜNYADA YER ARAMAKTANSA... GİRDİĞİNİZ YÜREKLERDEN NE HABER...?
BİR AYETİ KERİME VARDIR... BİSMİLLAH- ZERREYİ MİSGALE HAYRAN YERAH, ZERREYİ MİSGALE ŞERREN YERAH... YERİNİZİ BELİRLEYECEK OLAN HANGİ GÖNÜLDE NASIL BİR ZERRE OLDUĞUNUZ ASLINDA...
KÜÇÜK GÖZLERİNİZLE GÖRDÜKLERİNİZİN PİŞMANLIĞI VARSA, TÖVBESİ VARSA, AFFI VARSA VE DAHA ÖNEMLİSİ KABULÜ VARSA HAK KATINDA... SORUN OLMAZ İNŞALLAH...
HAYAT ÜÇGÜNLÜK... BENDE ONUN ALTINI ÇİZİYORUM ASLINDA. BU ÜÇGÜNLÜK DÜNYADA NELER NELER YAŞADIĞINIZDAN ÇOK NELER NELER YAŞATTIĞINIZ ÖNEMLİDİR ASLINDA...
Çok anlamlı bir dörtlük .Hüzünlü ama gerçek.(( Allah o yeri bile nasip etmeyebiliyor bazen.Cümlemize cennet bahçesi misali genişleyip güzelleşecek yerler inşaallah..Tebrikler umman yüreğine..
güzel bir dörtlüktü..
tebriklerimle..