yüreğimden kayan yıldızda kaldı bütün dileklerim sevene hediye olacaktı bütün görülmemiş düşlerim neden son kullanma tarihi dolmuş anılarla bıraktın sayende kapandı hayat sahnesinde sevda perdelerim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevda Perdelerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevda Perdelerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bugün her zamankinden daha buruk içim,kalbimin ritmi her zamankinden daha yavaş..Bugün içimde sızlayan sensizliği nasıl dindireceğimi bulamadım. Şimdi ıssız şehirler gibi yüreğim,aynada baktım uzun uzadıya kendime ben kimim..neyim
Terkedilmiş yıkıntılar arasında ezilmiş bedenim,ruhum isyankar,sevgim kayıp şehirler gibi yitik. .sana duygularımı anlatamamak ne kadar zor,yüzünü göremeden yaşadığım bu ince çizgi ve ince çizgi üzerinde yürümeye çalışan sarhoşlar gibiyim…nara atıyorum sesim çıkmıyor,haykırmak istiyorum,kabus bu karabasan bu,sarhoşluk dedim ya!
Hayalini ben yaratmışım..Bir heykeltıraş gibi ustaca, Bir ressam gibi,ince ince,Seni tekrar var etmişim. Çok geç oldu bunu anlamam.Bir direnişti bunu kabullenişim,ruhum pankartlara mahkum oldu. Kocaman bir dağdın benim gözümde,engin denizlerim üzerinde yeşeren ağaçlarım vardı ,saatlerce bakmaya kıyamazdım.bir sabah kalktım..sana baktım,yeşilliklerin maviliklerin yok olmuş..
Neden dedim kendi kendime, Beni NEDENLERLE bıraktın, Beni sensiz.. Çaresiz.. Savunmasız… başıboş bıraktın...."
SAYIN DİLBESTE İSTEDİĞİN GİBİ YORUM YAZABLİRSİN BENİM İÇN SORUN YOK AYRICA HAYATIN BIRAKTIĞI KADAR GÜLMEK AMA İÇTEN AMA GÖZLERDEN GÜLMEK HER ZAMAN İSTEDİĞİM ŞEYLERİN BAŞ TARAFLARINDA BOS GÖSTERİR BENDE BURDAYIM DİYE
İLGİ VE ALAKANIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMMM EKSİK OLMA
Kısa yorum benimde tarzım değildir aslında... Ancak; Hayıflanıyorum ve kızıyorum açıkcası bir ruhu fakirin bu denli güzel ifadelerle anlatmış olmasına... dedim ya... DEĞMEZ...
Yanlış anlamaz iseniz, çok doğru bulduğum bir bilgiyi paylaşmak isterim sizinle... Tebessüm güzel yüzün sadakasıdır... Tebessüm ediniz demiştir Peygamberimiz... Tebessümdür, canları yakın kılar birbirine... Ancak kahkahalarla gülmek bir hafiflik nişanesidir.. Fark etmez bir bayn yada bey olması.. Yakışmazmış asil yüzlere ve yüreklere... Tebessümle gülümseyiniz sevdiklerinize...
yüreğimden kayan yıldızda kaldı bütün dileklerim sevene hediye olacaktı bütün görülmemiş düşlerim neden son kullanma tarihi dolmuş anılarla bıraktın sayende kapandı hayat sahnesinde sevda perdelerim
ne diyebilirimki kısa ama içinde satır satır ilmek ilmek işlenmiş özlem hasret kırgınlık tebrikler... işin marifetli kısmı bu olsa gerek bir kaç çümle ile herşeyi anlatabilmek yüreginize saglık
BIRAKIP GİDENEMİ BU SÖYLEDİKLERİNİZ... YAZIKKKKK BÖYLESİ BİR RUHU FAKİREMİ DİLEKLERİNİZ, DÜŞLERİNİZ... HİÇBİR DÜŞ SON BULMAZ BU HAYATTA... ÖMÜR SON BULMADIKÇA DERİM. ÖYLE UMUTSUZ BAKMAYIN HAYATA... BU HAYAT SAHNESİNDE OYUNLAR TEK PERDELİK DEĞİL...
BEN... BEKLİYORUM 2. SAHNEYİ... OYUNCU DEĞİL, SEYİRCİYİM… YERİM HAZIR ENÖNDE… İZLİYECEĞİM İNŞALLAH BÜYÜK BİR KEYİFLE... OYUN DEVAM EDECEK EMİNİM... TEKRAR EDİYORUM... ÇÜNKÜ HİÇ BİR OYUN TEK PERDELİK DEĞİL... :)
Zamanla unutulur bu kalleş kahır, diner acısı ayrılığın. Gidilecek uzun bir yolumuz var daha; senin için senden vazgeçebilirim. Bir boşlukta karşılaşmıştık ilk kez, bir başıma başka bir boşlukta da yol alabilirim. Haydi, beni bulduğun eski, yalnız sokağa bırak yine. Şimdi gitmek vakti… Biliyorum gitmek, bazen en çok kalmak. Ne olur; bu defa da giderken en çok kal ya da yanında en çok beni götür olur mu?” (A.Altunhan)
Kutlarım şairim güzel dizelerinizi sevgiyle kalın....
yüreğimden kayan yıldızda kaldı bütün dileklerim sevene hediye olacaktı bütün görülmemiş düşlerim neden son kullanma tarihi dolmuş anılarla bıraktın sayende kapandı hayat sahnesinde sevda perdelerim
sayfanızdan beğeniyle okudum yüreğinize sağlık perdelerin açılması dileğiyle saygılarımla.